Cardioqueen Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Er denne øvelsen grei for rumpa? Tenker liksom på de dagene jeg trener cardio at det hadde vært greit å ha noen få øvelser, så denne grei ut? Takk for svar! Siter
ErikH Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Les og gjør: Den ultimate guiden til rumpetrening - teori og praksis - Fitnessbloggen FatUnicorn 1 Siter
Cardioqueen Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Skrevet 2. januar 2013 Les og gjør: Den ultimate guiden til rumpetrening - teori og praksis - Fitnessbloggen Takk! Har du noen forslag til hva jeg kan bruke som vekter på glute bridge somd e fleste har hjemme? Siter
123abc1 Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 Takk! Har du noen forslag til hva jeg kan bruke som vekter på glute bridge somd e fleste har hjemme? Typen? Siter
Cardioqueen Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Skrevet 2. januar 2013 Typen? Haha! Da må jeg få meg type først da.. Begynna i morra! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.