Gå til innhold

Proteiner.


Friskus.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke jeg klarer å få nok gjennom kosten,men sluttet med proteinpulver fordi noen sa at det ble for mye med både det og Bcaa.Tar fem kapsler daglig,er det som står på boksen.Trener opp til 6ganger i uka,fire styrkeøkter og en intrevall og en langkjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En vanlig dag kan se sånn ut:To -tre rugbrødskiver med kok tskinke eller kalkun,skyr og nøtter,kyllingfile og salat noen ganger chips eller ris,to brødskiver med banan og ett par fruker imellom.Bruker også endel supermat som spirullina,Chorella og grenns.Burde selvføgelig bli flinker med grønnsaker,men derfor supermat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis egg, kjøtt, CC, kylling, proteinpulver i såfall, det er enklere enn du tror ;) jeg har problemer med å ikke spise for mye proteiner liksom :p hehe. Ut i fra det du beskriver over var det første jeg tenkte på at jeg syns du spiser mye carbs? Kan bare være meg, men bytt ut evt ha egg på rugsprøene dine. Jeg merker selv at hvis jeg spiser mye brød og knekkebrød har jeg vanskelig for å holde meg mett. Proteiner kan du jo også legge til i for eks pannekaker og annet og ha med på jobb etc. Egentlig ganske enkelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...