Gå til innhold

Friskus.

Medlemmer
  • Innholdsteller

    33
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Friskus.

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 20. mars 1969

Converted

  • Facebook
    1186758055
  1. Er det bedre å trene helkropp 3 ganger i uka istedefor splitt?
  2. Trener selv splitt sånn at det blir to økter på beina i uka,vanskelig å få til noe mer vist det er sånn at man ikke kan trene samme muskler to dager på rad.
  3. Friskus.

    den kresne.

    Skal vi to ha en avtale om å smake på en ny ting hver uke?Er enig med di som sier det sitter i hodet.Er så klart slitsomt å ha det sånn,er sosialt hemmende,min man syns feks det ikke er noe artig å gå på resturang sammen meg meg,har to barn,men spiser sjelden middag sammen med di,vet selv at det blir veldig feil.
  4. Friskus.

    den kresne.

    He he er over 40 så lite sansynlig at jeg vokser det av meg,spiser kjedelig mat,løk klare jeg ikke lukta av en gang.er glad i kylling,biff salat litt for mye brød,protein pulver og bruker er del supermat for å få i meg litt mer grønt.Syns feks stekt egg lukter godt,men smake?nei har jo bestemt meg for ikke å like.
  5. Friskus.

    den kresne.

    Har det på akkurat samme måte,spiser stort sett det samme hver dag og smaker sjelden på noe nytt,har vært sånn siden barndomen.
  6. Har Garmin forrunner 610 og er godt fornøyd med den,men lurer på hvor lenge det er vanlig at ett pulsbelte varer,kjøpte nytt for ca 2 månd siden og nu er det feil på det også,viser alt for lav puls,er værtfall 3 nye belte på under ett år.Er det flere som plages med det?
  7. Takk for gode tips alle sammen,mitt hovedmål er helt klart en sterker overkropp,tok noen timer med en Pt og han delt på denne måten:økt 1 bryst,skuldre og triceps,økt 2 bein,rygg biceps.liker å trene beinan til svir,men er ikke like flink med overkroppen,føler meg svak så tror jeg blir å ta noen flere pt timer.
  8. En vanlig dag kan se sånn ut:To -tre rugbrødskiver med kok tskinke eller kalkun,skyr og nøtter,kyllingfile og salat noen ganger chips eller ris,to brødskiver med banan og ett par fruker imellom.Bruker også endel supermat som spirullina,Chorella og grenns.Burde selvføgelig bli flinker med grønnsaker,men derfor supermat.
  9. Tror ikke jeg klarer å få nok gjennom kosten,men sluttet med proteinpulver fordi noen sa at det ble for mye med både det og Bcaa.Tar fem kapsler daglig,er det som står på boksen.Trener opp til 6ganger i uka,fire styrkeøkter og en intrevall og en langkjøring.
  10. Friskus.

    Proteiner.

    Hei,er en smule forviret når det gjelder kosttilskud,tar for tiden BCAA og Kreatin Pyruvate er usikker på om jeg skal ta proteinpulver også,er en dame på 55 kg og 166 høy.
  11. Har til nu trent fullkropp 3 ganger i uka og cardio to,tenker å øke styrketreninga til 4 dager i uka,er det da lurt å dele opp i splitt og hvordan gjøre det?Overkropp en dag og bein/rompe neste dag?
  12. Takk for svar,trener ikke styke å cardio i samme økt,tar som regel styken på formidagen og cardio 5-6 time etter og spiser to måltid i mellom øktene.
  13. Tenker ikke hard cardio,men kose timer sånn som Zumba,har heller ikke lappen så går hver dag.
  14. Blir det feil å trene styrke på formidagen og cardo på kvelden,mange som sier det,men skjønner ikke helt hvorfor,når jeg trener en ekstra økt så blir det ett ekstra måltid også.Hoved målet mitt er å øke muskelmassen,er 166 høy og veier 55kg.
  15. Friskus.

    Løping.

    Løper som regel 4 ganger i uka og trener styrke to,som regel to intrevall økter,men hørte i går av en trener at det kunne skade hjerte å trene intervalle med enn en gang i uka fordi man stresset hjerte for mye,har noen av dere hørt det samme?Er ei voksen dame på 43 år.
×
×
  • Opprett ny...