Thombr86 Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Hei Funderer på å bytte fra 3 fullkroppsdager til X-Size, men har i utgangspunktet 3 dager å trene styrke på (Man, ons, fre) Vil det fungere fint å kjøre 2 tunge dager og en lett/medium? Eller vil den ene dagen med medium/lett bli for lang og intensiv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kavring Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Hei Funderer på å bytte fra 3 fullkroppsdager til X-Size, men har i utgangspunktet 3 dager å trene styrke på (Man, ons, fre) Vil det fungere fint å kjøre 2 tunge dager og en lett/medium? Eller vil den ene dagen med medium/lett bli for lang og intensiv? Kjør det med de fire øktene som er oppsatt men ta programmets siste dag på mandag uken etterpå, slik at en treningsuke blir man - ons - fre - man. Så ser uke to slik ut; ons - fre - man - ons. Evt kjør de to tunge dagene som oppsatt og slå sammen de to lett/medium-dagene til en økt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thombr86 Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Var det jeg også tenkte på, å utvide uka litt, og la treningen gå over 8 dager. Regner med at begge løsningene er "sub-optimale" og så lenge jeg holder meg til 3 økter i uka, så får jeg ikke 100% utnyttet programmet. Skal se over programmet noen ganger til og se om hvordan det evt kan flettes sammen til en 3 dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thombr86 Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Hadde for meg at det også var 4 dager, takker! Skal lese på det i en ledig stund, var mye nye øvelser som må studeres litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.