Gå til innhold

Ned i fettprosent og opp i muskelmasse..


bazil87

Anbefalte innlegg

Sitter ofte å leser om hvordan man skal spise riktig, hvordan trene riktig type styrketræning, tungt eller lett med få eller mange reps. Et hav der ut med måter å meninger :)

Jeg startet ifjor på en plan som gjorde at jeg gikk ned 6kg fett på 3 uker, endelig var jeg på tur ned til målet mitt som er å ligge på max 70kg. Men så kommer sommern, turer, god mat,mindre trening å vips er jula her.. Unnskyldning på unnskyldning ;-)

Målet er nok sprettrumpe, sterk rygg å generelt bedre fysisk form fram til sommern, men da må nokk fettprosenten drastisk ned, ligger på rundt 30 nå.

Noen tips rundt kosthold? Er det å spise masse kjøtt å grønt eller lett mat som er best for å gå ned i fett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg selv kutter kun karbohydrater når jeg skal ned i vekt eller fett%. Mye kjøtt, mye grønnsaker og litt karb.

Telle kalorier og slikt, er ikke noe jeg orker, så da er det greit å kutte ut karbohydrater for min del. Andre syns kanskje at det er lettere å telle kalorier og styre, men akk nei. Lager bare stress i hodet ditt.

Spis kjøtt, fisk, og grønnsaker.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...