Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg var så dum og kjøpte soyaprotein i nøytral smak på helsekosten. Ja, det er sikkert et bra protein, men fy det smaker dritt! Jeg har prøvd å blande det i smoothie, og det resulterte i at jeg måtte tvinge den i meg, og holdte på brekke meg etterpå...

Det jeg lurte på var om noen har noen tips til hva jeg evnt kan blande det med så det smaker greit? Uansett mat osv, bare så jeg får det ned med NOE.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15859-soyaproteinet-smaker-ikke-bra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig - soyaprotein smaker vondt! Hva med den berømte microkaken? Jeg synes kakaopulveret kamfulerer endel smak, verdt et forsøk :) Erstatt sjokoladeproteinet med soyaproteinet, og tilsett heller litt ekstra sjokolade/kakaopulver.

Proteinbrownie | Fitnessbloggen Forum

(Er du ute etter melkefritt proteintilskudd, synes jeg erteprotein smaker best :))

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...