Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

snakker vi NULL her nå eller har det ikke noe å si om det er 3gram karbo per servering?

Hvis det går greit anbefaler jeg http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard.

(fri frakt over 500kr), MASSE digge smaker. Anbefaler extreme milkchocolat, cookies and cream eller delicious strawberry, kjempegode i vann, - EKSTRA gode med melk.

• 2 uker senere...

Annonse

På smak synes jeg ikke PF har imponert så mye. Var iallefall helt uaktuelt for meg å blande i vann. (Sjokolade utgaven)

Er på bøtte nr 2 med banan/sjokolade fra Dahlblads. Kjøper i Sverige, så usikker på om de finnes i Norge (Google it)

Smaker iallefall digg, men så DIGGER jeg banan/sjoko milkshake, så er kanskje inhabil :)

Annonse

Jeg har sjokoladen fra TN, fantastisk god både i grøt og blandet ut i vann! 50/50 myse og kasein, mye BCAA og lite kcal ;)

Valgte også Prozym sjokolade pga. lite karbo, ble skikkelig glad når den også smaker godt. Har lyst til å prøve andre smaker, men litt kjipt hvis jeg ikke liker det.

Noen som har prøvd andre smaker?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...