Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, vil ha noenlunde perfekt diett no når jeg begynner på Keto kur, sånn at jeg bruker fett som energi..

Vekt 113 kg

Kroppsfett ca 23-25

Høyde 191

Trener 5-6 ganger uken styrke

Tur hver dag

Mål gå ned så mye fett som mulig, 10 prosent hadde gjort seg!

Måltid 1 Proteinshake 60 gr/2 bokser tunfisk, 30 gr olivenolje

Måltid 2 Kyllingkjøttdeig/Karbonadedeig 400 gr, 3-4 bacon strips

Måltid 3 Kyllingfilet 150 gr/Laks 220ish gr, spinat og sopp

Måltid 4 Nakkekotelett 150 gr, Spinat og sopp

Måltid 5 Proteinshake 60 gr, 30 gr oliven olje

Måltid 6 4 egg (200gr)

Så tar jeg et par skjeer(25 gr ca per) dagen med Peanøtt Smør 87 prosent eller noe (14-15 gr karb per 100 gr)

Kan prøve å regne ut næringinnhold for dere hvis dere vil. Ellers hva syns dere om dietten? Kritikk?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15628-ketolavkarbo-hjelp-diett-inkl/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, vil ha noenlunde perfekt diett no når jeg begynner på Keto kur, sånn at jeg bruker fett som energi..

Hmm, gjør du dette fordi du trives med det eller fordi du tror det er en overlegen måte å gå ned i vekt på?

Vekt 113 kg

Kroppsfett ca 23-25

Høyde 191

Trener 5-6 ganger uken styrke

Tur hver dag

Mål gå ned så mye fett som mulig, 10 prosent hadde gjort seg!

Måltid 1 Proteinshake 60 gr/2 bokser tunfisk, 30 gr olivenolje

Måltid 2 Kyllingkjøttdeig/Karbonadedeig 400 gr, 3-4 bacon strips

Måltid 3 Kyllingfilet 150 gr/Laks 220ish gr, spinat og sopp

Måltid 4 Nakkekotelett 150 gr, Spinat og sopp

Måltid 5 Proteinshake 60 gr, 30 gr oliven olje

Måltid 6 4 egg (200gr)

Så tar jeg et par skjeer(25 gr ca per) dagen med Peanøtt Smør 87 prosent eller noe (14-15 gr karb per 100 gr)

Kan prøve å regne ut næringinnhold for dere hvis dere vil. Ellers hva syns dere om dietten? Kritikk?

Hei!

Dette ser ikke så aller verst ut, selv om jeg ikke har regnet ut to the point hva du får i deg av energi. Dersom du ønsker å havne i ketose, og tror du kommer til å trives med det, så er det ingenting i veien for å kjøre på med det, spesielt ikke om du ønsker en kick-start.

Sånn angående dietten, har du tenkt å spise dette hver eneste dag? I så fall, som du skriver, ville jeg variert minst ett av måltidene så du kan legge fokus på å få i deg en laksefilèt eller to 2 dager i uken. Ellers, som Vegard nevner, vil en porsjon grønnsaker til hvert måltid være en fin tommelfingerregel. Det går også an å unne seg et glass melk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...