Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tittelen sier sitt; hvilket program vil dere anbefale dersom målet er å bli sterkere (les:sterkest mulig) i knebøy og markløft? Resten av kroppen må selvsagt også være med på leken, men trenger naturlig nok ikke prioriterers like høyt.

Fortsetter under...

Jeg legger ut noen jeg har vært borti som jeg synes har vært gode:

Dietmar for nybegynnere, økte en del i markløft av dette og likte det veldig godt --> Treningsprogram

Sheiko, mengdetrening smidd i helheimen, fikk en jevn økning med sheiko, var ganske benkpressen som reagerte best på det da --> EliteFTS - Powerlifting and Strength Training Products and Knowledge for Lifters, Athletes, Coaches, and Trainers

5x5(Finnes mange varianter, finn en av dem du liker, jeg likte Madcow) --> Bill Starr 5x5 - Madcow Intermediate or Linear Version

5/3/1-Jim wendler: Et solid 2 splitt program som bygger på en jevn progresjon i baseøvelser ( Liker du 2 splitt, men ikke dette kan du sjekke ut, Westside istedet) --> T NATION | How to Build Pure Strength

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...