Synan Skrevet 7. desember 2012 Skrevet 7. desember 2012 Tittelen sier sitt; hvilket program vil dere anbefale dersom målet er å bli sterkere (les:sterkest mulig) i knebøy og markløft? Resten av kroppen må selvsagt også være med på leken, men trenger naturlig nok ikke prioriterers like høyt. Siter
DukeNukem Skrevet 7. desember 2012 Skrevet 7. desember 2012 Jeg legger ut noen jeg har vært borti som jeg synes har vært gode: Dietmar for nybegynnere, økte en del i markløft av dette og likte det veldig godt --> Treningsprogram Sheiko, mengdetrening smidd i helheimen, fikk en jevn økning med sheiko, var ganske benkpressen som reagerte best på det da --> EliteFTS - Powerlifting and Strength Training Products and Knowledge for Lifters, Athletes, Coaches, and Trainers 5x5(Finnes mange varianter, finn en av dem du liker, jeg likte Madcow) --> Bill Starr 5x5 - Madcow Intermediate or Linear Version 5/3/1-Jim wendler: Et solid 2 splitt program som bygger på en jevn progresjon i baseøvelser ( Liker du 2 splitt, men ikke dette kan du sjekke ut, Westside istedet) --> T NATION | How to Build Pure Strength Sondre Aalbotsjord, rudboy og Synan 3 Siter
Synan Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Skrevet 7. desember 2012 Takk, skal lese meg grønn o-o Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.