Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tjolla hei tjolla hopp!

Lurer bare på en liten ting, jeg er 163cm å veier rundt 72kg. Jeg vil stramme opp kroppen og bli fit som det heter, og kvitte meg med "kjærlighets håndtakene". Så hva er mest effektivt for å fjerne det: Styrketrening eller utholdenhetstrening?

Trener jo en del styrke nå, men vil jo gjerne at treningen skal være så effektiv som mulig! :)

Håper på gode tips og råd.

Takk på forhånd ;)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15452-styrke-eller-utholdenhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det nytter lite å løfte til du besvimer eller løpe til du knekker foten,om det første du gjør når du kommer inn døra er å drukne muskelstølheten i cola og ribbefett. Prøv å få i deg 1.5-2g proteiner per kilo kroppsvekt per dag, prøv å kutte ned på overraffinerte karbohydrater, hold lørdagsgodtet til lørdag, spis godt med grønnsaker, så blir det bra(=

Raske effektive treninger med styrke og kardio vil nok gi deg masse ;)

Å ha muskler kommer veldig godt til gode og kardio har andre store fordeler :)

Tren tung styrketrening med store øvelser og kjør på med både intervaltrening og langkjør i forksjellige former. Enten om det er løping, svømming eller kampsport ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...