Gå til innhold

Salg - Oslo: Whey Cooler Lemon Ice Tea 908g (minus ca 120g)


Lilo

Anbefalte innlegg

Selger boksen min med prottis-iste, tatt ca 120g av den. Smaker ikke alt for langt unna vanlig istepulver. Kjøpt for 379kr, gi bud.

"Innhold pr servering (28 gram):

- 100% rent udenaturert (uskadet) myse protein isolat (ultra cross flow filtrert).Flavorsurge blanding: (citric acid, sodium citrate, natural and articicial flavour, sodium chloride), beet juice powder, Splenda Brand Sucralose, Sunnet Brand acesulfame potassium.

Kalorier: 80 kcal

Fett: 0 gram

Karb: 0 gram

Protein: 20 gram"Whey-Cooler-908g-Ice-Tea.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
Lilo JEG vil VELDIG gjerne ha den boksen, om du ikke har solgt den!?

Jeg er også VELDIG intr i den andre smaken i Whey cooler med Rasperry, om du vet om den er å oppdrive noe sted?

Jeg har lett og lett på nett, men får ikke tak i den! :(

Hvis det er vanskelig å få tak i, har du testet ut dette merket http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-protein-2 ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er den din, for frøkna over svarte aldri. 100,- ok?

Aner ikke. Jeg kjøpte den for en stund tilbake på ei sjappe i sverige tror jeg... Men ikke sett noen av dem i nyere tid. Boksen er åpnet nylig altså, gjorde ferdig raspberryen først ;)

100 er veldig greit:) sender deg pm så fikser vi konto nr osv;) Tusen takk frøken :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...