Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
  "Ceciliesp82 skrev:
Trenger sårt noen gode råd for blemmer og sår når jeg trener markløft. Mister så fort taket :(

Overse blemmene, de har vi alle sammen og de hører til styrketrening :) Bruk kritt eventuelt, der jeg trener står det alltid ei bøtte med kritt så jeg kan ta på hendene når jeg ska løfte og er sår i hendene :)

Skrevet

Får absolutt ingen sår av markløft, bortsett fra på leggene av og til. Tror nok synderen her er feil grep. Det er forskjell på hvor du plasserer stanga i hånda om du skal dra eller om du skal presse. Mange tenker nok ikke på dette og bare griper rundt stanga. Hvordan vi bruker hendene er faktisk utrolig viktig:woot: og små forskjeller kan gi store utslag.

Filmen Eirich postet illustrerer press/dra meget bra!

Skrevet
  "Phat Phuk skrev:
Får absolutt ingen sår av markløft, bortsett fra på leggene av og til. Tror nok synderen her er feil grep. Det er forskjell på hvor du plasserer stanga i hånda om du skal dra eller om du skal presse. Mange tenker nok ikke på dette og bare griper rundt stanga. Hvordan vi bruker hendene er faktisk utrolig viktig:woot: og små forskjeller kan gi store utslag.

Filmen Eirich postet illustrerer press/dra meget bra!

løft tyngre

Skrevet
  "Phat Phuk skrev:
Prøver jo på det! :lol:

Men seriøst, er ingen verdensmester i mark med min prolaps men rack pulls kjøres opp til 280kg uten straps og som sagt ingen sår.

se bort ifra kommentaren min :oops:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...