Gå til innhold

Denne søvnen da...


02-snapper

Anbefalte innlegg

Ja, du har rett i at det senker nivået av søvnhormoner i kroppen ;) Har heller ikke noe link til det, men det vet jeg bare :p hehe.Ofte hvis man også ser på klokken blir man akkurat som du sier, stresset, å nå kan jeg bare sove så og så lenge og herregud jeg må sove :p Magnesium er bra, husk bare å finne et bra tilskudd, da det er mye rart på markedet. Hvis du får det av legen for all del pass på at det er mag-cal ;) Men det skal strengt talt legen gjøre da, ellers begynner jeg å lure litt :p

Kan være å vurdere å kutte ut å sjekke ting ETTER du har lagt deg, og la senga bli det stedet du går for å SOVE og ikke alt mulig rart annet. Kjenner til det med barn, og den teite smukken gir seg etterhvert ;) Det er en slitsom tid som jeg ikke savner noe særlig :p

Ja, og ikke gå å legg deg sulten. Det tok det laaaaaaaaaaang tid før jeg skjønte ;)

Masse lykke til :)

Takk :)

Tenkte jeg skulle stikke på helsekosten og se hva de har av tilskudd. Finner man riktig butikk har de gjerne en med litt kompetanse som jobber der ;)

Spiser gjerne cottage/kesam + bær (eller en frukt) på kvelden, men mulig det ikke er bra nok.....Er som regel ikke sulten på så mye annet.

(Vi nærmer oss forresten smokke-kutt. Har satt dette som siste året jeg vil se det lille fjeset med en smokk midt i :p Var så smarte at vi ventet til eldste var selvgående og vi fikk litt "frihet" + søvn(!) før vi fikk nr 2 og startet helt på nytt igjen, hehe)

02-snapper: en annen ting: når jeg i perioder våkner til nøyaktig samme tidspunkt, blir jeg så fokusert på dette at jeg garantert fortsetter å gjøre det. Som om jeg innstiller meg på det, hehe. Jobber da med å droppe å si det til meg selv/tenke på det hver gang jeg legger meg. Det går gjerne i perioder. Skal innrømme at jeg suger til dette her, så vet ikke om jeg er så mye hjelp :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :)

Tenkte jeg skulle stikke på helsekosten og se hva de har av tilskudd. Finner man riktig butikk har de gjerne en med litt kompetanse som jobber der ;)

Spiser gjerne cottage/kesam + bær (eller en frukt) på kvelden, men mulig det ikke er bra nok.....Er som regel ikke sulten på så mye annet.

(Vi nærmer oss forresten smokke-kutt. Har satt dette som siste året jeg vil se det lille fjeset med en smokk midt i :p Var så smarte at vi ventet til eldste var selvgående og vi fikk litt "frihet" + søvn(!) før vi fikk nr 2 og startet helt på nytt igjen, hehe)

Gjør det :) Hva som er bra nok kommer jo an på hvordan du føler deg i forhold til det du spiser i løpet av dagen, og om du har spist nok. Merker det på dager jeg ikke har spist nok at uansett hva jeg spiser om kvelden så kan jeg spise til jeg sprekker liksom :p

Heldigvis var det veldig lett med smokkeslutt her i huset, han ville plutselig ikke ha det lenger bare. Den ene natta hadde han den, den andre tok jeg de bare. Ikke noe sutring etter det :) her om dagen fant han noen gamle smukker, som han gikk å kasta :p haha, da lo jeg godt xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene natta hadde han den, den andre tok jeg de bare. Ikke noe sutring etter det :) her om dagen fant han noen gamle smukker, som han gikk å kasta :p haha, da lo jeg godt xD

Drømmescenario!!

PS: Venter på en kostplan nå (ref stresse seg "feit"-tråden min). Kanskje det vil påvirke søvnen også, når jeg får orden på makroene og mengden ;)

( Sorry, 02-snapper, skal ikke spamme eller kuppe tråden din ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...