Tamadeus Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hei og hopp. Prøver meg litt på Bulgarske utfall med stang og hevet ben? Altså hvilende på en benk. Etter å ha ødelagt lårene i 5-7 min, så føles alt bra, men med engang jeg legger meg i senga, så kjenner jeg at de virkelig stivner til? Jeg har aldri opplevd noe lignende med knebøy/mark etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ILU Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Du har såklart vinkelen på leggen i 90 grader ? Eirik Sandvik 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen Nordhagen Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Det er veldig lett å få litt knevandring i b.utfall med stang. Om du bare fokuserer på å droppe hoften rett ned/bakover så vil du nok ikke merke så mye i knærne etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamadeus Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Får terpe teknikk jeg da. Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knugen Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Det er veldig lett å få litt knevandring i b.utfall med stang. Om du bare fokuserer på å droppe hoften rett ned/bakover så vil du nok ikke merke så mye i knærne etterpå Dette er min erfaring også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.