Gå til innhold

Soyamelk= katastrofe


sirica

Anbefalte innlegg

Joa, jeg ser den. Men noe er galt med meg og legene finner det ikke ut. Det er gluten, men det er også noe mer..så da må jeg jo bare prøve andre alternativer.

Er så lei dette styret..

Hei, vil bare si jeg føler med deg og er lignende situasjon. Er ikke helt sikker på hva det er som plager meg, men vet at å kutte helt ut melk- og hveteprodukter gir altfor god effekt, men kan godt spise en boks kesam til frokost (mulig jeg må pause dette nå en uke eller to...)

Det som nå enn plager meg gir ikke noe plager før gjerne MANGE timer senere, som oftest dagen derpå, men i worst case kan jeg leve med dette heldigvis ved "behov"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, vil bare si jeg føler med deg og er lignende situasjon. Er ikke helt sikker på hva det er som plager meg, men vet at å kutte helt ut melk- og hveteprodukter gir altfor god effekt, men kan godt spise en boks kesam til frokost (mulig jeg må pause dette nå en uke eller to...)

Det som nå enn plager meg gir ikke noe plager før gjerne MANGE timer senere, som oftest dagen derpå, men i worst case kan jeg leve med dette heldigvis ved "behov"....

Ja det kan ligne på min situasjon, er desperat etter å finne ut hva som er greia. En dag tåler jeg noe, neste dag ikke... Spiste en boks med vaniljekesam for litt siden, dritdigg, men lå rett ut i 24 timer med den værste mageknipen jeg har hatt noen gang...hahAh. Tør ikke det mer.

Ønsker deg lykke til og skal poste resultatet på bioresonansbehandlingen her, er det Great success så burde du og prøve det ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...