Puls24 Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Ingebrigtsen Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Om kroppen din klarer å hente seg inn med de teknikkene innlagt i programmet så ser jeg ikke noe problem med det. Men pass på å få i deg nok kalorier, nok hvile og ta deload når du trengs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Kunne tenkt meg å prøve dette selv med 4 økter i uka Får se hva det blir til etterhvert Puls24 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Ingebrigtsen Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Det avhenger helt på deg og din kropp. Jeg går selv sjeldent til failure da power øvelsene blir byttet ut så snart jeg merker stagnering. Når det gjelder hypertrofidagene så har jeg lagt meg mellom 8-15 reps selv, skal bli interessant å høre hvordan det blir å kjøre myoreps der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Ingebrigtsen Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg personlig har forskjellige øvelser så langt det lar seg gjøre. Kjøre speed settene på power øvelsen og så gjør jeg som jeg vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Ingebrigtsen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Syns programmet ser bra ut jeg, hadde selv blitt lei av å trene samme øvelsene to ganger i uken ganske raskt men det kan du jo bare forandre på underveis. Når det gjelder oppvarming så gjør du som du vil, har aldri kjørt noen aktiviseringsøvelser selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermosjonisten Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Har et spørsmål til PHAT. Hvordan og hvor hyppig kjører man disse deloadingsukene. Er på uke 2 så ingen hast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.