Gå til innhold

Intensiv kurs AFPT Oslo sommern 2013


Jaba training

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, det hadde vært noe! :p Neida, er fra Nesodden, så skal være der mens kurset holder på! Noe pendling dog, men ikke fullt 50 mil! :p

Litt mer overkommelig det ja :p

Men trur dere det er noen steder vi kan trene mens kurset pågår eller må man holde seg til "sine" sentre? Noen som har noen anelse hvordan det funker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal prøve å forberede meg til kurset så godt jeg kan! Jeg bor ett stykke unna men er så heldig å få lov til å bo hos min snille onkel og tante i sentrum de 3 ukene kurset pågår. Jeg gleder jeg meg noe helt vanvittig kjenner jeg! :D

Tenker det vil være best å fokusere på musklene i "bevegelsesapparatet" og deres funksjoner heller enn å pugge latinske navn på både musklene, utspringene og festene - blir nok ikke mye fokus på det med bare tre dager med blanding av anatomi og fysiologi. I tillegg til basic fysiologi; rekker nok heller ikke her å gå inn i detalj på hvordan de forskjellige prosessene fungerer, bare vite at de er der! Og litt om knokler, ledd og deres oppbygning vil nok heller ikke skade, samt litt forståelse av fysiske lover mtp biomekanikk :p

Gleder meg selv jeg! Blir moro :D Håper på en god gjeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har du nok rett i. Det står noe om at vi skal få mail iforkant av hver undervisningshelg om tema og bekledning så jeg går utifra at vi får noen hint om hva vi kan forvente oss. Jeg synes anatomi er veldig spennende. Jeg har trent styrke i tja.. 4 år nå og har lært ganske mye om trening generelt av det egentlig. Ellers har jeg lest en del bøker og artikler da, men kun på egenhånd. Blir spennende å se størrelsen på flokken som skal læres også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...