Gå til innhold

Intensiv kurs AFPT Oslo sommern 2013


Jaba training

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Konge! :D Hvis dere ikke har fått vite det skal teorien foregå på Rica Victoria Hotel i Rosenkrantz' gate, og praksis på enten Elixia Hoff eller Optimal Trening på Bislett (man blir delt i to grupper) :)

Nice, Optimal trening er bra! :)

Har du pratet med AFPT siden du har fått greie på det? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice, Optimal trening er bra! :)

Har du pratet med AFPT siden du har fått greie på det? :D

Sto man skulle få vite sted senest 3 uker før, det var på fredag, så sendte mail til AFPT og ikke fikk svar, skrev melding og på siden deres på Facebook, men ikke noe svar. Sendte melding til Martin Norum som fikk mast på noen folk, så fikk jeg en melding på face :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk kursskjema på mail i dag men det fungerte ikke å logge inn. . Andre som har prøvd å hente kursskjema uten å lykkes?

Hadde samme problem selv. Ringte inn å sa i fra å de trudde det kunne være pga at man ikke har betalt HELE studie avgiften før skolestart. Syns det var litt rart men hu skulle ringe meg opp senere i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også meldt meg på i Oslo:) Synes også det var rart at vi ikke får logget oss inn på det kursskjemaet. Det fungerer jo sånn hos AFPT at man ikke trenger å betale ferdig hele studieavgiften før senest 1 mnd før eksamen. Så rart om det skulle være grunnen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er for tiden på et lite skadeavbrekk, og trener alternativt, benk og bøyer når jeg kan. Satser på å være klar til midtnorsk og kvalifisere meg til jNM der :) Har hatt to stevner raw så langt.

Dine planer?

Kult :) Kjøre raw neste gang også?

Skal delta på syd norsk i 83 kg klassen i september, blir første stevne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...