Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja forrige gang fikk jeg mail om at pakken var sendt bare få timer etter bestilling, tok da 5 dager før den kom til Oslo, også 3 dager til før jeg hadde den.

Nå har jeg ikke fått mail om at den er sendt engang, så det skjer vel ikke før mandag, så 5 dager til Oslo, også 3 dager til Bergen, så ender vel opp med tirsdag om 2 uker :p

Noen andre som har opplevd dette?

Forrige tok 8 dager, bestilte nytt på onsdag, og nå er det lørdag og det er enda ikke sendt... De reklamerer jo med levering på 3-5 dager...

jeg bestilte onsdag fikk lørdag og jeg bor langt oppe i gokk - fikk estimest lev. dato 12-14 fikk pakken den 10.

Annonse

Det hele endte med at jeg ringte de, og de forstod ikke hvorfor det ikke var sendt for alt var på lager (noe jeg sjekket når jeg bestilte også).

3 timer etter var det "sendt" det vil si forhåndsmeldt til posten. Så da får vi se, håper jeg får det i løpet av uken.

Posten leverer lørdager jo :p har opplevd at pakken har kommet frem på lørdager. Eller at jeg har fått småpakker i postkassa på lørdager ;)

Klumpsendinger ( småpakker i kassa ) og pakker du kan hente ut på pib/postkontor leveres ut på lørdag. Men vi ( her oppe ) leverer ikke pakker på døra på lørdagen ihvertfall :)

edit: med mindre det er ekspress-sending :)

Annonse

Klumpsendinger ( småpakker i kassa ) og pakker du kan hente ut på pib/postkontor leveres ut på lørdag. Men vi ( her oppe ) leverer ikke pakker på døra på lørdagen ihvertfall :)

edit: med mindre det er ekspress-sending :)

Var et svar til Tamadeus som sa de ikke leverer lørdager. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...