Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er enig med at det er lang leveringstid. Det har vært sånn veldig lenge nå. Min forrige bestilling tok nesten 2 uker før den kom frem :p Handler ikke derfra hvis jeg skal ha noe raskt for å si det sånn!

Skrevet

Ja forrige gang fikk jeg mail om at pakken var sendt bare få timer etter bestilling, tok da 5 dager før den kom til Oslo, også 3 dager til før jeg hadde den.

Nå har jeg ikke fått mail om at den er sendt engang, så det skjer vel ikke før mandag, så 5 dager til Oslo, også 3 dager til Bergen, så ender vel opp med tirsdag om 2 uker :p

Skrevet
Noen andre som har opplevd dette?

Forrige tok 8 dager, bestilte nytt på onsdag, og nå er det lørdag og det er enda ikke sendt... De reklamerer jo med levering på 3-5 dager...

jeg bestilte onsdag fikk lørdag og jeg bor langt oppe i gokk - fikk estimest lev. dato 12-14 fikk pakken den 10.

Annonse

Gjest SlettetBruker3
Skrevet

Jeg bestilte derifra forrige mandag. Tirsdag ble den sendt, og onsdag hentet jeg den :)

Skrevet

Det hele endte med at jeg ringte de, og de forstod ikke hvorfor det ikke var sendt for alt var på lager (noe jeg sjekket når jeg bestilte også).

3 timer etter var det "sendt" det vil si forhåndsmeldt til posten. Så da får vi se, håper jeg får det i løpet av uken.

Skrevet
Posten leverer lørdager jo :p har opplevd at pakken har kommet frem på lørdager. Eller at jeg har fått småpakker i postkassa på lørdager ;)

Klumpsendinger ( småpakker i kassa ) og pakker du kan hente ut på pib/postkontor leveres ut på lørdag. Men vi ( her oppe ) leverer ikke pakker på døra på lørdagen ihvertfall :)

edit: med mindre det er ekspress-sending :)

Annonse

Skrevet
Klumpsendinger ( småpakker i kassa ) og pakker du kan hente ut på pib/postkontor leveres ut på lørdag. Men vi ( her oppe ) leverer ikke pakker på døra på lørdagen ihvertfall :)

edit: med mindre det er ekspress-sending :)

Var et svar til Tamadeus som sa de ikke leverer lørdager. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...