Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva slags kosttilskudd har du brukt og fått en merkbar (helst målbar) effekt av?

Rangér denne effekten fra 1 til 10 hvor 10 er best.

(La oss for enkelhets skyld utelukke selvfølgelighetene kreatin monohydrat, proteinpulver og weight gainer, så slipper vi å lese dem 200 ganger..)

Mine med merkbar effekt:

PWO: D.S. Craze: 8/10 "2 poengs trekk fordi den er langt bedre til fest enn til trening!"

PWO/Burner: Axon: 5/10 "Merkbart mer våken og høyere kroppstemperatur"

Deff: Ursolic acid: 4/10 "Redusert fettprosent, men usikker om denne skyldes kostholdet alene"

ALCar: 7/10 "Merkbart mer våken 30 mins etter inntak, senket hvilepuls HR1-måling(TRAC-test), dvs senket stressrespons"

Magnesium: 9/10 "Mot kramper, effekt etter 30 minutter, spesielt ved dehydrering."

Det var alle jeg kan komme på som faktisk virker av de jeg har prøvd..

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/14114-kosttilskudd-som-virker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte én:

Testobooster: D-AA (bulk nutrition, rent pulver): 1/10 "Ingen økninger i styrke eller kroppsvekt, og er så surt at det smelter emaljen rett av tennene. Får 1 poeng for at det har 1 virkning: Tar man 3g om kvelden våkner man med metall-lem. Så noe gjør det jo."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...