Kari Amalie Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg startet å ta kreatin en gang i sommer, men er ikke sånn overdrevent nøye på det; får i meg "dagsdosen" kanskje 3-4 ganger i uka...startet ikke med oppfyllingsdoser første tiden heller. MEN, så var jeg til bedriftslegen for et par uker siden, og prøveresultatene kom tilbake som "lett forhøyet nyrefunksjonsprøve", ihht labresultatene en måling på 93 på S-kreatinin (som dog bare er rett over normalen som ligger mellom 45-90). Er det noen som har snøring på om dette er helt vanlig når man bruker kreatin? Har lest i flere av artiklene at noen er non responders på kreatin (opp mot 30 %?), kan dette evt. være årsaken? Burde jeg slutte med det, lizzim? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/14071-kreatin-og-forh%C3%B8yet-kreatininniv%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
McBain Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Du vil ha forhøyet S-kreatinin om du trener hyppig. Du kan også kanskje ha forhøyet kreatinin dersom du kjøper drittkreatin. Creapure is teh shit. En kompis hadde kreatinin-nivåer på 18 000 etter hans første treningsøkt. Han ble innlagt på sykehus De trodde han hadde både hjerteinfarkt og ti gram testo i rompa. Han hadde ingen av delene, han var bare grovt ute av form styrkemessig og skulle tøffe seg for noen jenter med en to timers økt. 93 er ingen ting. Non-responders kommer i hovedsak fra høyt koffeininntak. Dette er kun en hypotese, men den er avledet av en rekke studier på kreatin+koffeininntak. Lloyd 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/14071-kreatin-og-forh%C3%B8yet-kreatininniv%C3%A5/#findComment-543574 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari Amalie Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 Du vil ha forhøyet S-kreatinin om du trener hyppig. Du kan også kanskje ha forhøyet kreatinin dersom du kjøper drittkreatin. Creapure is teh shit. En kompis hadde kreatinin-nivåer på 18 000 etter hans første treningsøkt. Han ble innlagt på sykehus De trodde han hadde både hjerteinfarkt og ti gram testo i rompa. Han hadde ingen av delene, han var bare grovt ute av form styrkemessig og skulle tøffe seg for noen jenter med en to timers økt. 93 er ingen ting. Non-responders kommer i hovedsak fra høyt koffeininntak. Dette er kun en hypotese, men den er avledet av en rekke studier på kreatin+koffeininntak. Ah, OK. Jeg har helt plain kreatin monohydrat fra Proteinfabrikken. Lukter ikke kjemisk eller fønni på noen måte og null smak, så tror ikke det er selve produktet jeg bruker det er noe galt med iaf. Legen vil jeg skal komme inn til ny prøve da, så jeg får vel bare forklare at jeg trener en del.. Syntes vel heller ikke 93 (altså tre over en"normalgrense" som går mellom 45-90) virket som kritisk mye, så da kan jeg vel bare fortsette med mitt lazy'e 3-4 ganger i uka kreatinpåfyll..! 18 000 derimot, hahaha, sjiiit! Thnx for innspill! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/14071-kreatin-og-forh%C3%B8yet-kreatininniv%C3%A5/#findComment-543592 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.