Gå til innhold

Anbefalte innlegg

da kjører du heller en 2-splitt eller helkropp hvis du vil kjøre flere kroppsdeler i uken HARDT.

Ja Hittil har jeg bare trent 2 muskelgrupper per trening fått trent alt på 5 dager syntes det har funket bra. Har også prøvd ut et treningsprogram som heter RYP (

Tech Nutrition - RYP

) var godt fornøyd med det og

Fortsetter under...

Ja Hittil har jeg bare trent 2 muskelgrupper per trening fått trent alt på 5 dager syntes det har funket bra. Har også prøvd ut et treningsprogram som heter RYP (

Tech Nutrition - RYP

) var godt fornøyd med det og

Da er det ikke en 2-splitt.

En 2-splitt er når du deler opp kroppen. man=underkropp - tir=overkropp - tor=underkropp - fre=overkropp

Jepp. Det du føler gir mest gains er ikke nødvendigvis det som gir mest gains.

9 sett knebøy på mandag vil gi dårligere resultater enn 3 sett knebøy på mandag, onsdag og fredag selv om alternativ én sikkert vil føles mest krevende.

hahah, nei det funker ikke :p , Jeg pleier og kjøre bein 1 gang i uken ca 4 sett og 8 rep kommer an på treningsprogram og 4 øvelser

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...