Gå til innhold

Why Getting Jacked, Strong and Lean is Never Enough.


Cheesecake

Anbefalte innlegg

Why Getting Jacked, Strong and Lean is Never Enough: How To Manage Your Fitness Expectations

Interessant artikkel av JC Deen.

Det er så mange andre ting i livet som er viktig, eller de viktigste tingene i livet er ikke ting....

Det å ha det bra med seg selv, trene fordi det er gøy og like det man driver med er svært undervurdert og glemt.

Det å få en fin fysikk bør være et produkt av alt dette isåfall, ikke noe man må oppnå for å bli mer lykkelig. Just some random thoughs.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt en del på det han sier med å ha en fettprosent på under 7-8. "Hva nå liksom?" Når man løfter vekter og når et mål på f.eks 200 i mark, vil det neste målet f.eks. vere 220. Men hva strekker man seg etter når man har nådd lavest mulige fettprosent? Bare noen tanker jeg har rundt dette. Ingenting negativt om de som holder denne formen hele året, det er utrolig imponerende, så misforstå meg rett. Men for min egen del tror jeg det ville blitt litt som JC Deen selv sier... "meh".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt en del på det han sier med å ha en fettprosent på under 7-8. "Hva nå liksom?" Når man løfter vekter og når et mål på f.eks 200 i mark, vil det neste målet f.eks. vere 220. Men hva strekker man seg etter når man har nådd lavest mulige fettprosent? Bare noen tanker jeg har rundt dette. Ingenting negativt om de som holder denne formen hele året, det er utrolig imponerende, så misforstå meg rett. Men for min egen del tror jeg det ville blitt litt som JC Deen selv sier... "meh".

Helt enig med deg! Alle vil vel løfte mest mulig i løpet av livet, men hvis man ikke har god helse fysisk og psykisk i utgangspunktet, så betyr det ingen verdens ting nei!

Hvor mye man tar i mark,benk el bøy sier ingenting om deg som person.....its just numbers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...