Gå til innhold

Interessert i Styrkeløft i Tromsø?


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det drop in om man er med i TSI?

Er faktisk litt usikker på hvordan det der fungerte med medlemskap TSI og Kraft og hvordan det fungerer sammen. Men hør med Xz- han vet helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett den listen.. :( Men alt er langt i pokkerivold! Greit nok så er Kristiansand en time unna, men dagen strekker ikke til. :cry:

Det er noen som trener hos Kristiansand AK. Er ikke så ofte jeg er der lengre, men hender av og til :)

Har en liten time og kjøre selv. :p

Skal være ett klubbstevne i helgen :)

Står også Mandal Styrkeløft klubb på lista, men det er ikke noe klubb. Vet ikke hvorfor den ligger på lista ei gang. Klubben ble opprettet på det gymmet i Mandal, der ingen driver med Styrkeløft lol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det drop in om man er med i TSI?

Ja, du må betale dropin selvom du er medlem av TSI.

Om du vil vente litt, er det en nyoppretta styrkeløft- og vektløfterklubb som ikke er en studentklubb som forhåpentligvis starter opp til våren. Vi venter egentlig bare på et treningslokale. Om du ikke vil være en del av TSI/Kraft, men vil likevel konkurrere, kan du løse ut lisens hos oss (Tromsø Atletklubb) i hvert fall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Heisann!

Jeg var innom dere en økt for snart et år siden, var vel april/mai 2013 kan jeg tenke meg. Endte med at en gnagende skulderskade drepte treningslysten min helt fram til nå. Er tilbake og trener per dags dato på evo. Det jeg lurer på er om det er slikt at for å trene med dere må man ha medlemskap på kraft, men ellers er det gratis å være med? Kan ikke huske å ha lest noe om kontigent noen plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...