Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om noen har gode tips å dele med meg - hva burde jeg spise før en styrkeøkt?

Jeg pleier å innta et lite måltid 1.5-1 time før økten. Som regel spiser jeg mager kesam+cottage/skyr, bær + litt nøtter (enten cashew/mandler/valnøtt), eller rugknekkebrød med mager ost og gjerne noe grønt i mellom.

Rett etter økten spiser jeg ett kokt egg + kesam+cottage/skyr, bær + litt nøtter (enten cashew/mandler/valnøtt). Jeg kan ikke innta noen form for proteinpulver/sportsdrikk da jeg har så mye allergi og må holde meg til naturlige matvarer og næringskilder.

Jeg har hørt mye bra om sjokolademelk - er rismelk med sjokolade like bra?

Hvis man kjører kombinert styrke + kondisjon eks en intensiv gruppetime eller intervallstyrke trening, hva burde jeg spise da?

Takk for hjelp!!:)

Fortsetter under...

Hva mener du med proteinpulver i Kesam?:)

Poenget er at jeg ikke kan spise proteinpulver eller andre former for sport og energiprodukter som er kunstig fremstilt - hvis du skjønner?:)

det ble utelatt en i i den setningen min.

hva er i proteinpulver som det ikke er i kesam?

proteinpulver er ikke noe mer kunstig enn mye annet du finner i butikkene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...