Johanne22 Skrevet 19. oktober 2012 Skrevet 19. oktober 2012 Hei! Jeg lurer på om noen har gode tips å dele med meg - hva burde jeg spise før en styrkeøkt? Jeg pleier å innta et lite måltid 1.5-1 time før økten. Som regel spiser jeg mager kesam+cottage/skyr, bær + litt nøtter (enten cashew/mandler/valnøtt), eller rugknekkebrød med mager ost og gjerne noe grønt i mellom. Rett etter økten spiser jeg ett kokt egg + kesam+cottage/skyr, bær + litt nøtter (enten cashew/mandler/valnøtt). Jeg kan ikke innta noen form for proteinpulver/sportsdrikk da jeg har så mye allergi og må holde meg til naturlige matvarer og næringskilder. Jeg har hørt mye bra om sjokolademelk - er rismelk med sjokolade like bra? Hvis man kjører kombinert styrke + kondisjon eks en intensiv gruppetime eller intervallstyrke trening, hva burde jeg spise da? Takk for hjelp!! Siter
selters Skrevet 20. oktober 2012 Skrevet 20. oktober 2012 hva er proteinpulver som ikke er i kesam? som du er allergisk mot altså. Siter
Johanne22 Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Skrevet 20. oktober 2012 Hva mener du med proteinpulver i Kesam? Poenget er at jeg ikke kan spise proteinpulver eller andre former for sport og energiprodukter som er kunstig fremstilt - hvis du skjønner? Siter
selters Skrevet 20. oktober 2012 Skrevet 20. oktober 2012 Hva mener du med proteinpulver i Kesam? Poenget er at jeg ikke kan spise proteinpulver eller andre former for sport og energiprodukter som er kunstig fremstilt - hvis du skjønner? det ble utelatt en i i den setningen min. hva er i proteinpulver som det ikke er i kesam? proteinpulver er ikke noe mer kunstig enn mye annet du finner i butikkene. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.