Gå til innhold

RYP-litt teite spørsmål (fra en trøtting)


-------------

Anbefalte innlegg

Er de eneste (styrke)øvelsene man skal gjøre i grunnprogrammet mage, knebøy, skråbenk manualer, rolig bredt, arnoldpress, bicepscurl og tricepspress? Syns det hørtes så lite ut.. Også lurte jeg litt på hvordan jeg skal "sette" det opp, altså i forhold til hvor mange dager det skal gå over/hvor mange ganger skal jeg gå gjennom øvelsene per uke?

Gah, følte dette var veldig "blondie" spørsmål, og kanskje det står om jeg leser hele pdf'en. Men jeg orker ikke nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er de øvelsene du skal ta, ja. Og jeg kan love deg det holder om du tester 10RM riktig og følger progresjonsplanen.

Det er lagt opp til treninger mandag, onsdag og fredag. Samme øvelsene hver gang i 6 uker, før du tar en ukes fri. Anbefaler deg å lese gjennom hele PDF-en eller papirblekka om du har fått den. Det meste står godt forklart der. Hvis ikke så er det bare å spørre her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...