Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nylig begynt å trene styrke på treningssenter, og løfter ikke noe særlig mye. jeg er egentlig helt på nybegynnernivå. Derfor har jeg tendenser til "sosial angst" når det gjelder å trene sammen med tungvekterne, og på grunn av dette venter jeg til i ti-halv elleve tiden på kvelden med å dra til trening for da har jeg omtrent hele vektrommet for meg selv.

Jeg ønsker å trene seriøst, og har satt meg mål for å nå resultatene jeg ønsker. Det jeg lurer på er om det å trene så sent på kvelden har noe si,så lenge jeg får i meg proteiner og det jeg skal etter trening?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13514-trening-sent-p%C3%A5-kvelden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at det ikke er noen grunn til å være redd for hva andre tenker om deg og treningen din. Alle er stort sett for opptatte av seg selv, og alle har vært der du er i dag på et tidspunkt. Du har like stor rett til å trene som alle andre, selv om du kanskje løfter 40kg mindre enn han som venter på knebøyracket. Det er en angst jeg ville anbefalt deg å jobbe med, da de aller fleste bare beundrer deg for at du tør å satse :)

Husk at det ikke er noen grunn til å være redd for hva andre tenker om deg og treningen din. Alle er stort sett for opptatte av seg selv, og alle har vært der du er i dag på et tidspunkt. Du har like stor rett til å trene som alle andre, selv om du kanskje løfter 40kg mindre enn han som venter på knebøyracket. Det er en angst jeg ville anbefalt deg å jobbe med, da de aller fleste bare beundrer deg for at du tør å satse :)

Tusen takk:) Prøver å jobbe med det, har en erfaren treningskompis som prøver å få meg med etter jobb, men foreløbig vil jeg vente til jeg klarer litt mer;) Vet jeg egentlig ikke burde bry meg om det, men det er som du sier en angst jeg må jobbe med. Satser på at en dag kan jeg stå der når det er som fullest og kjøre på i min egen verden. Det er ett av målene:p

Hei.