Gå til innhold

Gainer Pro - dosering


mysterio90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi jeg forbrenner jo kalorier hver dag, spesielt på treningsdager, det teller jeg ikke. Har dessuten til å gå opp så fort det lar seg gjøre.

Alle forbrenner kalorier hver dag.

Hvis du spiser over 3000kcal hver dag så går du opp i vekt, uansett om du har treningsdag eller ikke.

Men tilbake til spørsmålet ditt. Ta gainer hvis du ser at du ikke har fått i deg nok i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle forbrenner kalorier hver dag.

Hvis du spiser over 3000kcal hver dag så går du opp i vekt, uansett om du har treningsdag eller ikke.

Men tilbake til spørsmålet ditt. Ta gainer hvis du ser at du ikke har fått i deg nok i løpet av dagen.

Nei, det gjør man ikke nødvendigvis? Jeg går ikke opp i vekt av 3000 kcal. Det kan også være at trådstarter har en hektisk hverdag med en del aktivitet, noe som fører til økt energibehov. 3000 kcal er jo forholdsvis lite mat for et aktivt menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør man ikke nødvendigvis? Jeg går ikke opp i vekt av 3000 kcal. Det kan også være at trådstarter har en hektisk hverdag med en del aktivitet, noe som fører til økt energibehov. 3000 kcal er jo forholdsvis lite mat for et aktivt menneske.

Jeg tenkte ikke på at det varierer ifra person til person Jeg økter fint med rundt 3000-3500 kcal per dag og jeg er 78kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...