Gå til innhold

Crossfit Oslo - Anyone?


flipp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, dette ser fantastisk morsomt ut:) Kanskje jeg får melde meg på en gratis prøvetime jeg også...:)

Er det slik at det deles opp i ulike grupper på treninger etter form osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dette ser fantastisk morsomt ut:) Kanskje jeg får melde meg på en gratis prøvetime jeg også...:)

Er det slik at det deles opp i ulike grupper på treninger etter form osv?

Nei. Alle kjører det samme. Dvs. at dersom man ikke klarer noen av tingene, f.eks. pullups, eller vektene er for tunge, kan man skalere disse. Enten med alternative øvelser, eller gå ned på vektene. På denne måten får man også et godt utbytte av treningen. Etterhvert som man begynner å beherske nye øvelser å vektene ikke blir tunge, kjører man dagens økt, som den er satt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var innom de gamle lokalene for en stund tilbake. Så ut som et bra opplegg. Skal vurdere det på nyåret.

Frk Larsen: De har trening regelmessig hver dag. I tillegg så virket det som man kunne "trene når man ville" etter at man har bestått grunnkursene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil!! Når på dagen er det dette foregår? Kan man trene når man vil?

Det var litt dyrt ja, men jeg tror det er verdt pengene=)

Så lenge man har vært med på onramp, kan man trene på open gym hele dagen.

Ellers går det timer med dagens wod hele dagen. Tror den første starter kl. 07, deretter kl. 10, 12, og deretter hver halvtime fra kl. 1600.

Å ja, det er dyrt, men verdt hver krone! Spesielt etter at det flyttet til nye RÅ lokaler i nydalen. To etasjer med morro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...