Lonepone Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Det blir rimelig rått for å si det sånn! Jeg vil ååh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Åh, dette ser fantastisk morsomt ut:) Kanskje jeg får melde meg på en gratis prøvetime jeg også... Er det slik at det deles opp i ulike grupper på treninger etter form osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artanis Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Åh, dette ser fantastisk morsomt ut:) Kanskje jeg får melde meg på en gratis prøvetime jeg også... Er det slik at det deles opp i ulike grupper på treninger etter form osv? Nei. Alle kjører det samme. Dvs. at dersom man ikke klarer noen av tingene, f.eks. pullups, eller vektene er for tunge, kan man skalere disse. Enten med alternative øvelser, eller gå ned på vektene. På denne måten får man også et godt utbytte av treningen. Etterhvert som man begynner å beherske nye øvelser å vektene ikke blir tunge, kjører man dagens økt, som den er satt opp. Marita og Lonepone 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artanis Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Dersom noen fremdeles er i tvil: Dette blir europas råeste crossfit senter. Ca 1500m2, 2 (TO!) etasjer. Herregud som jeg gleder meg til å trene på mandag! RunaC, Lonepone, Marita og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marita Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Akkurat hvor ligger det? I samme gata som BI opp mot NetCom? Eller ved SATS? Enklest med bane eller buss fra sentrum? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artanis Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Akkurat hvor ligger det? I samme gata som BI opp mot NetCom? Eller ved SATS? Enklest med bane eller buss fra sentrum? Ligger på nedsiden av BI. Enkleste er vel å ta 37 bussen fra sentrum, som kjører rett forbi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Larsen Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Jeg vil!! Når på dagen er det dette foregår? Kan man trene når man vil? Det var litt dyrt ja, men jeg tror det er verdt pengene=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flipp Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Var innom de gamle lokalene for en stund tilbake. Så ut som et bra opplegg. Skal vurdere det på nyåret. Frk Larsen: De har trening regelmessig hver dag. I tillegg så virket det som man kunne "trene når man ville" etter at man har bestått grunnkursene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artanis Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg vil!! Når på dagen er det dette foregår? Kan man trene når man vil? Det var litt dyrt ja, men jeg tror det er verdt pengene=) Så lenge man har vært med på onramp, kan man trene på open gym hele dagen. Ellers går det timer med dagens wod hele dagen. Tror den første starter kl. 07, deretter kl. 10, 12, og deretter hver halvtime fra kl. 1600. Å ja, det er dyrt, men verdt hver krone! Spesielt etter at det flyttet til nye RÅ lokaler i nydalen. To etasjer med morro! LeanderL og Frk Larsen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.