Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jobber for tiden nattskift, fra 19-07, og spiser fortsatt mat på "dagskift" det vil si frokost klokken 07 og middag når jeg står opp klokken 19..

Det jeg lurer på er om det er lurest å trene før middag klokken 19, det vil da bli om morgenen for kroppen, jeg vil da trene på tom mage, eller vente til "kvelden" altså klokken 07 hvor jeg nettop har spist en lett frokost (et par skiver og 3 egg og kanskje noe frukt)

Er som oftest bra trøtt i trynet klokken 07 og ganske bra våken klokken 17-18 når jeg står opp.

Fortsetter under...

Jobber selv natt. Trener etter at jeg har sovet. Er alltid helt dø i kroppen etter jobb. Føler at jeg får et dårligere trenings utbytte å trene rett etter jobb.

Har også samme følelsen etter nattskiftene. Derfor legger jeg heller opp treningen slik at jeg får trent resten av uka, utenom dagene jeg jobber nattskift.

Annonse

For å komme med et enkelt svar, ikke tren på tom mage. Må du trene på tom mage så få i deg BCAA som ble anbefalt ovenfor av catober. Med tanke på restitusjon bør du ha ditt største matinntak etter treningsøkta, så legg opp måltidene dine deretter at du får de nødvendige byggeklossene :) Det må da være mer gøy å trene når du er våken og opplagt så legg treningen til disse tidene.

Takker for svar, men lurer på hvor mye bør man eventuelt spise før trening? Holder det med en banan og to knekkebrød med et eller annet på?

Her ute må man ta med seg kun uåpnete beholdere hvis man skal ha med seg pulver eller piller, men tror uansett ikke jeg får noen gode blikk hvis jeg kommer med et burk det står "Anabolic BCAA" på med til medicen :p

Takker for svar, men lurer på hvor mye bør man eventuelt spise før trening? Holder det med en banan og to knekkebrød med et eller annet på?

Her ute må man ta med seg kun uåpnete beholdere hvis man skal ha med seg pulver eller piller, men tror uansett ikke jeg får noen gode blikk hvis jeg kommer med et burk det står "Anabolic BCAA" på med til medicen :p

de selger noen ganske små bokser med bcaa på iHerb. Sativa eller hva det merket heter..

Er det ikke statoil dere er ute for ? På rig så må vi ikke vise noe til medic lenger av sånne ting.

Har tatt med masse rart ut uten at noen har sagt noe som helst ;)

Jobber for alt mulig, Statoil, BP, Total, Shell, ENI osv osv osv men har ikke trengt å vise noe enda nei men må jo skrive lapp og de lurer nok hvis det står på lappen :p

Bare skriv bcaa så er det ingen som bryr seg :) Skriver bare proteiner jeg nå vis jeg har med det haha

Annonse

Eg har aldri noko problem med å få ta med meg treningstilskot i mengder og dungar, så lenge dei er forsegla. Eg er på eit RLWI-fartøy klassifisert som installasjon, så det er samme reglar som gjeld. Så lenge det er eit godkjent supplement, har namnet ingenting å seie. På heliporten er dei vel pliktige til å sjekke om dei er usikre?

Uansett, du reiser rundt på forskjellige installasjonar, ny for kvar tur? I tilfelle vert det jo unødig dyrt å drasse med seg forsegla boks kvar sjette veke.... (Takk og lov for at eg får ha mitt ståande på jobb!!!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...