Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Lest en del reviews om produkte, likte veldig godt det jeg leste. Jeg vil ned i fettprosent samtidig som styrken øker.

Regner med du har lagt opp et solid kosthold og en treningsplan med samme målet før du tenkte på å legge til kostilskuddet?

Annonse

Maten min er helt toppper! ;)

Så flott. ALA kan brukes på oppkarbing vistnok ( har ingen kilder på dette, husker kun vagt fra Lyle McDonald intervju. shoot me if I'm wrong ). Men dosen du må ta er latterlig høy, og effekten er nok relativt liten i forhold til pris

Vil ha litt kjappere markering :/

Da anbefaler jeg deg en stor kopp med tolmodighet. Å forandre kroppen er for de fleste en langsom prosess. Å lete etter snarveier er den eneste måten å faktisk få det til å gå tregere på.

Etter 3 år med en gjennomgang av b.l.a 4-hour-body, lavkarbo, paleo, shangri-la diet, Anabolic Diet, Abs Diet, snakker jeg av erfaring.

Da anbefaler jeg deg en stor kopp med tolmodighet. Å forandre kroppen er for de fleste en langsom prosess. Å lete etter snarveier er den eneste måten å faktisk få det til å gå tregere på.

Etter 3 år med en gjennomgang av b.l.a 4-hour-body, lavkarbo, paleo, shangri-la diet, Anabolic Diet, Abs Diet, snakker jeg av erfaring.

Patience is a vertue :) Nei, for bare holde meg til de tilskuddenne jeg går på nå. og bare la det gå sin gang kanskje :/

Omega-3

zma

Animal pak

Creatine monohydrat

Animal Rage

protein pulver

Er vell nok det i grunn :)

Patience is a vertue :) Nei, for bare holde meg til de tilskuddenne jeg går på nå. og bare la det gå sin gang kanskje :/

Omega-3

zma

Animal pak

Creatine monohydrat

Animal Rage

protein pulver

Er vell nok det i grunn :)

Mer enn nok. Personlig bruker jeg kreatin, magnesium ( pga RLS ), proteinpulver , fiskeolje og d vitamin :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...