Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Karbonadedeigen i sverige inneholder 10% fett.

Hvor har du det fra?

Kan bekrefte at karbonadedeigen i Sverige (på grensen) vanligvis ligger på maks 10% fett. Noen steder tilbyr magrere alternativ i ferskvaredisken, for selvsagt en dyrere kg. pris.

Kan bekrefte at karbonadedeigen i Sverige (på grensen) vanligvis ligger på maks 10% fett. Noen steder tilbyr magrere alternativ i ferskvaredisken, for selvsagt en dyrere kg. pris.

Jeg mener det står 6% på den irske fra ferskvaren på maximat, men jeg har tatt feil før.

Annonse

Det kan variere fra hvor i sverige man handler selvsagt, men nordby og svinesund har ikke jeg sett noe under 10%

Da har du sjekket både den ferdigpakkede svenske i ferskvaren og den irske de veier opp i selve kjøttdisken? Mener den lå på 6% når jeg jobbet der for evig mange år siden og at den fortsatt gjør det, men som nevnt tidligere har jeg tatt feil før.

• 4 uker senere...

Var innom Rema idag og la plutselig merke til at prisen på karbonadekjøttdeig nå går for 46.90 kr for 400 gram (Nordfjord).

Jeg spurte en ansatt, og han sa at prisen ikke hadde gått opp, men at de bare hadde hatt den på tilbud lenge for å matche coop obs eller noe. Litt usikker på når dette skjedde. La ikke merke til det da jeg handlet der i forrige uke.

Rimi er nesten alltid tom for sin karbonadekjøttdeig av merket matmesteren.

Da må jeg vel undersøke kiwi eller coop for å finne mer kjøtt til en overkommelig pris.

Annonse

Så også det med prisen på Rema sin karbonadedeig. Synes den har vært veldig god ja.

Men alle kjedene har jo solgt karbonadedeig med tap, så kanskje ikke så rart at de skrur opp prisen.

Nei fatter nok det. Skal klage til naboen bare på kødd haha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...