Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter her å grubler på å endre treningsprogrammet mitt..! er veldig klar for å klare en pull up før jul, noe som ikke er et realistisk mål om man ikke øver på d:p Har stjålet litt fra 0-9 pullups på 12 uker artikkelen, og kommet frem til et mulig oppsett... Setter stor pris på eventuelle tips til endringer ettersom jeg ikke er spesiellt klar for å bli bitt av kukerundt basillen:p

Skrev inn programmet en gang til litt lenger nede, da det ikke funket spesiellt bra å kopiere rett fra excel:P

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13069-forslag-til-2-split-noen-invendinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

oiii! så ikke sån ut i skrive boksen:P kopierte bare fra excel..! får prøve å skrive d inne for hånd i steden:P

dag 1:

Benkpress - 8 reps

Pullup - max reps + 30 sek negativ

Benkpress - 8 reps

Benkpress - 8 reps

Benkpress - 8 reps

Benkpress - 8 reps

Skråbenk - 3x8 reps

Flyes - 3x8 reps

Skulderpress med hantler - 3x8 reps

Sidehev - 3x8 reps

Facepulls - 3x8 reps

Dips - 5x8 reps

Biceps Curl - 5x8 reps

Dag 2:

Markløft - 5x8 reps

Ro smalt grep - 5x8 reps

Rygghev 3x15 reps

Knebøy - 3x8 reps

Liggende beinpress - 3x8 reps

Bulgarsk utfall - 3x8 reps

Leg curl - 3x8 reps

Sittende tåhev - 5x8 reps

Planke - rett, side, side, rett 1 min på hver

Annonse

Ganske massivt program du har der. Er det sånn å forsto at du supersetter benk og pullups? Hva er isåfall grunnen til det?

Det vet jeg faktisk ikke..! Hentet det bare ut fra det "0-9 pullups på 12 uker" som ble skrevet om her..! Ikke noe å satse på mener du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...