Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Hadde jeg bare hatt tid til den sporten + bodd i en by som ikke er så forblåst som stavanger hadde jeg lett tatt lappen :)

Hoppa for første gang i sommer å syns det var ganske så kult :D

Men må nesten til voss eller tønsberg for å hoppe så litt kjipt å reise så langt

Annonse

Skrevet
  "Karoline84 skrev:
eg vet no om ett par som har hoppet der, så med den unnskyldningen har du nok ikke nok lyst :p

Hvis det ikke blåser for mye så regner det, og hvis det hverken blåser eller regner så er det for varmt/kaldt (stryk det som ikke passer)... :p

Skrevet
  "Karoline84 skrev:
dårlig unnskyldninger!!!?!!;) FREMDELES: da har dere ikke nok lyst! :D

Er litt kjipt å sitte i 50 dager å vente da :p Hadde jeg bodd en plass det var litt mer stabil vær og hatt litt mer tid skulle jeg lett vert med :)

• 3 uker senere...

Annonse

Skrevet

Har alltid tenkt at det er noe jeg skal gjøre, men ærlig så mistet jeg bittelitt lysten etter hva som skjer med puppene på det bildet over:X3:

Skrevet
  "Espen Espelund skrev:
Sykt lyst til å prøve selv. Eller sykt lyst er vel å ta i, men føler at det å slenge seg ut av et fly er noe man bør ha gjort.

Det er verdt det for å si det sånn :) Men tror det er enda mer kick vis du hopper selv og ikke tandem som jeg har testa

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...