Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg bare hatt tid til den sporten + bodd i en by som ikke er så forblåst som stavanger hadde jeg lett tatt lappen :)

Hoppa for første gang i sommer å syns det var ganske så kult :D

Men må nesten til voss eller tønsberg for å hoppe så litt kjipt å reise så langt

Skrevet
eg vet no om ett par som har hoppet der, så med den unnskyldningen har du nok ikke nok lyst :p

Hvis det ikke blåser for mye så regner det, og hvis det hverken blåser eller regner så er det for varmt/kaldt (stryk det som ikke passer)... :p

Skrevet
dårlig unnskyldninger!!!?!!;) FREMDELES: da har dere ikke nok lyst! :D

Er litt kjipt å sitte i 50 dager å vente da :p Hadde jeg bodd en plass det var litt mer stabil vær og hatt litt mer tid skulle jeg lett vert med :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Har alltid tenkt at det er noe jeg skal gjøre, men ærlig så mistet jeg bittelitt lysten etter hva som skjer med puppene på det bildet over:X3:

Skrevet
Sykt lyst til å prøve selv. Eller sykt lyst er vel å ta i, men føler at det å slenge seg ut av et fly er noe man bør ha gjort.

Det er verdt det for å si det sånn :) Men tror det er enda mer kick vis du hopper selv og ikke tandem som jeg har testa

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...