Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har en extender hvor jeg har kobla opp den stasjonære med kabel samt så har jeg en laptop som er koblet opp mot den trådløst (har fullt signa alle veier).

As we speak har jeg utorrent oppe på begge pcene, laster ned nøyaktig samme filen.

Nedlastningshastigheta er caca 600kb/s på stasjonær og laptop. den går sjeldent over, kanskje i 1sek så er den på 800 og så faller ned igjen, aldri stabilt på mer enn 650 kb/s.

Så det jeg lurer på er hvis jeg trykker "pause" på den ene, burde ikke det være mulig for meg å laste ned MYE raskere med bare en tilkobling? Dette gjelder uansett filer jeg laster ned (mtp hastighet), filene jeg laster ned til vanlig har høyeste seeding av alt.

Fortsetter under...

Hvor rask linje har du? Hvis du laster ned fra to pc'er samtidig, og begge får 600kbs, skal du fint kunne få 1200kbs på kun en. Sjekk Speedtest.net - The Global Broadband Speed Test for å se at det ikke er linja di det er noe feil med :)

5mb ned og 2 opp

Hvor rask linje har du? Hvis du laster ned fra to pc'er samtidig, og begge får 600kbs, skal du fint kunne få 1200kbs på kun en. Sjekk Speedtest.net - The Global Broadband Speed Test for å se at det ikke er linja di det er noe feil med :)

Var det jeg også mente..men den vil liksom ikke over 600-650kb/s over tid..som sakt kan den ha peak på feks 800kb/s i 2sec maks og så ned igjen.

I følge testen ligger du på maks når du laster ned (5mb ned og 2 opp). Hvis du har en større linje kan du prøve å koble den ene pcen rett i modemet og sjekke hastigheten der. Om ikke det hjelper må kontakte leverandøren din, sett at du har større linje enn 5mbit :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...