Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, men det er vanskeligere å presse seg slik en skal. Ta en saltime med f.eks knebøy. Mange foregår på tid (som ikke er gunstig i en såpass stor øvelse) og i tillegg er det ingen stativ. Dvs at du må selv løfte stang fra bakken og over til nakken. PErsonlig tar jeg iallefall mye mer i knebøy enn hva jeg klarer å løfte rundt hodet på den måten;)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12694-saltimer/#findComment-492248
Del på andre sider

Hei!

Vet jo at saltimer generellt ikke er noe fitnessbloggen anbefaler viss du vil endre kroppsfasong, men saltimer som f.eks kettlebells, styrke me stang, mrl (mage rumpe lår) er jo styrkeøvelser?

syntes du skal drite i hva andre mener og tren det DU liker. Når alt kommer til alt er den beste treningen den som faktisk blir utført... :) Men mindre du skal prestere noe bestemt og ikke har et fast mål du skal oppnå så bør du trene slik du vil og slik du trives.

Hvis resultatene uteblir er det jo ikke verre enn å endre på vanene/rutinene. EVT kan du kombinere egentreningg - f.eks 30 min TUNG styrketrening med fokus på baseløft (knebøy, mark, bekpress + evt chins og dips) med gruppetime. =)

Kardio f.eks - der er mange nesten avhengig av å bli pusha for å trene hardt nok. Dersom du føler du gir mer i en spinningtime med dyktig instruktør enn det du selv oppnår alene på ellipsemaskinen forran ev tv skjerm... ja da er det vel ikke særlig tvil om hva du bør velge? =)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12694-saltimer/#findComment-492468
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...