Gå til innhold

Bulk for jenter


Trrrtrrr

Anbefalte innlegg

Dere er så flinke alle sammen! Planlegger måltid og trener masse og står på :thumbsup:

Ser jeg ligger i ca. samme kategori som mange av dere, 172 høy, 60 kg. Men får aldri laget noe plan over måltider osv... Hvis jeg prøver får jeg bare masse teite kommentarer fra familien :( En dag blir det et måltid klokka 11, og et måltid 21, og det er det, mens neste dag spiser jeg som en hest hele dagen.

Årh, må bli bedre til det her, men det er så vanskelig med så mange kommentarer og innspill fra familien hele tiden! Hvordan ordner dere dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere er så flinke alle sammen! Planlegger måltid og trener masse og står på :thumbsup:

Ser jeg ligger i ca. samme kategori som mange av dere, 172 høy, 60 kg. Men får aldri laget noe plan over måltider osv... Hvis jeg prøver får jeg bare masse teite kommentarer fra familien :( En dag blir det et måltid klokka 11, og et måltid 21, og det er det, mens neste dag spiser jeg som en hest hele dagen.

Årh, må bli bedre til det her, men det er så vanskelig med så mange kommentarer og innspill fra familien hele tiden! Hvordan ordner dere dere?

Jeg bare gjør det, uavhengig av hva familien mener:cool: forsåvidt har begge mine foreldre et sunt forhold til kosthold og trening, så så fort de begge forsto at jeg forsøker å bli i bedre form og ikke "fjortisslanker" meg, så har jeg fått full støtte. Alternativene dine blir vel enten å overse kommentarene og kjøre ditt eget løp, eller ta en litt mer oppriktig samtale hvor du enkelt forklarer hvordan og hvorfor du gjør det du gjør, og at du gjerne vil ha litt støtte av de hjemme for å lettere kunne gjennomføre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...