Gå til innhold

Halvmaraton 2013


bethog

Anbefalte innlegg

Den har jeg, det er en super klokke hvis du er en relativt avansert løper og mer en gjennomsnittlig teknisk interessert.

Eller er Forerunner 210 et veldig bra alternativ. Den koster bare halvparten og har mer enn nok funksjoner for de fleste løpere. Det er to hovedforskjeller. Du har ikke de samme mulighetene til å lage avanserte treningen som du laster opp til klokken. Og så kan du ikke stille inn nøyaktig hvilke data du vil se på "sidene" du har på klokken.

910XT og 310XT er mer hvis du har bruk for multisport funksjonalitet, feks hvis du driver med triatlon eller sykler i tillegg til løping.

Eller kan jeg anbefale å lese DCRainmaker hvis du er interessert i å lære mer, 210 610

Jeg har kjørt X-Press i 6 uker nå. Føler at det blir for mye med mye beinøvelser, som knebøy og bulgarsk utfall, når jeg løper 3-4 ganger i uka i tillegg. Dette blir vel heller ikke anbefalt? Så blir nok å prøve å finne ut et program med lettere øvelser på beina og fokus på kjernemuskulatur. Er bare ikke helt sikker på hvordan jeg skal sette opp dette programmet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den har jeg, det er en super klokke hvis du er en relativt avansert løper og mer en gjennomsnittlig teknisk interessert.

Eller er Forerunner 210 et veldig bra alternativ. Den koster bare halvparten og har mer enn nok funksjoner for de fleste løpere. Det er to hovedforskjeller. Du har ikke de samme mulighetene til å lage avanserte treningen som du laster opp til klokken. Og så kan du ikke stille inn nøyaktig hvilke data du vil se på "sidene" du har på klokken.

910XT og 310XT er mer hvis du har bruk for multisport funksjonalitet, feks hvis du driver med triatlon eller sykler i tillegg til løping.

Eller kan jeg anbefale å lese DCRainmaker hvis du er interessert i å lære mer, 210 610

Kjøpte meg 910XT i oktober, kunne ikke vært mer fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...