123fitness Skrevet 21. september 2012 Skrevet 21. september 2012 Jeg trener noen gnager om kvelden, og etter-trenings måltidet blir kveldsmaten. Men spm mitt da er om jeg skal ta whey (fordi jeg nettopp har trent) eller casein (fordi jeg skal legge meg) eller muligens en blanding? Noen som har svar? Siter
kimz Skrevet 19. oktober 2012 Skrevet 19. oktober 2012 du kan ta whey RETT etter trening og casein før du legger deg? Siter
Kirill W. Skrevet 19. oktober 2012 Skrevet 19. oktober 2012 du kan ta whey RETT etter trening og casein før du legger deg? Jeg anbefaler denne over casein før leggetid: Du tar ikke treningen din seriøst med mindre du tar casein intravenøst mens du sover for å unngå å bli katabol. Sacrifice to win bro. Aurelius, Kimae, Espen-h og 5 andre 8 Siter
BROrilla Skrevet 19. oktober 2012 Skrevet 19. oktober 2012 Det er ikke så nøye. whey har ett høyere/raskere opptakk enn casein. Du kan bare spise mer whey. hehe Siter
_sveinung_ Skrevet 20. oktober 2012 Skrevet 20. oktober 2012 Hvor finner jeg et bra rent kaseinpulver ? Siter
Kirill W. Skrevet 20. oktober 2012 Skrevet 20. oktober 2012 Hvor finner jeg et bra rent kaseinpulver ? Til å sette i en drypp? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.