Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kom over en facebook-side: Jeff Seid | Facebook

18 år gammel fitness-modell, påstås at han er no roids. Sjekk gamle bilder, ned i 15-års alder. Umulig at han er naturlig eller? Går vel ikke an å være såå ripped som 15-åring?

Skal ikke si annet enn at jeg syns det ser sykt bra ut, men mister liksom litt respekten hvis man påstår å være helt naturlig mens man jukser:confused:

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12474-kan-det-v%C3%A6re-naturlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal aldri si aldri, men et stort antall av fitnessmodeller, kroppsbyggere osv tar spesialtilskudd. Er mye mindre forekomst i de lavere vektklassene enn de større, feks Athletic fitness er mye renere enn kroppsbygging 100 kilo +.

Jeg skal love deg at roid eller ikke den mannen er mye mer dedikert og jobber hardere enn du og jeg noen gang kommer til og kunne klare, så det ville jeg respektert.

Problemet når slike folk blir "helter" er at alle gjør som dem, dvs at de hiver seg på samme treningsprogram og håper de blir like biff om 2 uker. Det skjer ikke.

Er enig med DukeNukem

Det er veldig vanskelig å si om han her bruker litt bamsetilskudd eller ei.

Når det gjelder bildene av ham som 15-åring, så har jeg sett flere på den alderen (husker fra min søte ungdomstid) som var tilnærmet slik som han. Dette var folk som jobba beinhardt. Og som Duke sier, uansett, han fyren her jobber beinhardt!

Jepp, tviler ikke på en beinhard dedikasjon hos denne fyren, måtte bare få flere sin mening:)

Så han var fan av Zyzz, og han var vel ikke "ren" om man kan si det sånn. Men uansett, slikt krever mye innsats, og han har vel holdt på siden han fikk hår på rare steder vil jeg tro:D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...