Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Førsteutkast

Jeg vil lenke til matvarer fra Iherb og flere norske nettbutikker/kjeder, hvorav jeg ihvertfall oppgir vekt og pris (antar jeg dropper pris fra iherb i tilfelle den varierer mye?)

Oppsettet vil være rotete til å begynne, og jeg lister opp litt jeg har samlet sammen fra Iherb tråden og googlet "iherb favoritter". I tillegg til produkter jeg har kjøpt selv.

Hovedbasisen her vil være produkter ment til å lage seg mat og snacks. Jeg ønsker tilbakemeldinger på hvordan oppsettet bør være, og tips om produkter. Jeg kommer til å legge ved produkter jeg legger merke til fra iherbtråden om de får god omtale av dere.

Tags: [N] - Norsk sted, [iH] - iHerb, {L} - Laktosefritt, {G} - Glutenfritt

Jeg skal prøve å legge inn tags på gluten og laktose. Det blir bare overflødig å ha det "alt".

Bakst, melvarer

Søtning, smakssettere, sukkererstatning

Oljer

Pasta, nudler, ris..

Kryddere

Ferdig/Halvferdige produkter

Fortsetter under...

Dele inn i kategorier etter hva slags type matvare det er? Er kanskje det du er igang med allerede :)

F.eks:

• Sukrin (Sukrin+)
  • Sukrinmelis
  • Stevia(dråper) (mange varianter her)
  • Kokosmel
  • Fiberhusk/Fiberfin
  • Sukkerfri Nesquick-pulver

"Linni91 skrev:
Dele inn i kategorier etter hva slags type matvare det er? Er kanskje det du er igang med allerede :)

Stemmer. Nettet har falt ut noe i det siste så jeg må ta litt om gangen og lagre.

Annonse

"02-snapper skrev:
Egen kategori for metallergi??:) feks glutenfritt elr laktosefri

Kan evt ha en tag bak varene :) Jeg kan begynne å legge dette ved, hvor jeg er sikker.

Redigert: Ler litt nå da mesteparten av det jeg poster er glutenfritt hittil ... spammer meg selv med tags..

"JHudson skrev:
Kjempe bra! Skal definitivt følge tråden. Du har fått med stort sett det jeg bestiller, bortsett fra mirakelnudler:)

Fikser det inn :)

"Linni91 skrev:
Cocosa og proteinpannekakene fra PF

Cocosa, da har du vel kokosoljene fra iherb vel?

"Ztaeyn skrev:
Kan evt ha en tag bak varene :) Jeg kan begynne å legge dette ved, hvor jeg er sikker.

Fikser det inn :)

Cocosa, da har du vel kokosoljene fra iherb vel?

Så ikke at du hadde listet de opp før nå

• 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...