Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Førsteutkast

Jeg vil lenke til matvarer fra Iherb og flere norske nettbutikker/kjeder, hvorav jeg ihvertfall oppgir vekt og pris (antar jeg dropper pris fra iherb i tilfelle den varierer mye?)

Oppsettet vil være rotete til å begynne, og jeg lister opp litt jeg har samlet sammen fra Iherb tråden og googlet "iherb favoritter". I tillegg til produkter jeg har kjøpt selv.

Hovedbasisen her vil være produkter ment til å lage seg mat og snacks. Jeg ønsker tilbakemeldinger på hvordan oppsettet bør være, og tips om produkter. Jeg kommer til å legge ved produkter jeg legger merke til fra iherbtråden om de får god omtale av dere.

Tags: [N] - Norsk sted, [iH] - iHerb, {L} - Laktosefritt, {G} - Glutenfritt

Jeg skal prøve å legge inn tags på gluten og laktose. Det blir bare overflødig å ha det "alt".

Bakst, melvarer

Søtning, smakssettere, sukkererstatning

Oljer

Pasta, nudler, ris..

Kryddere

Ferdig/Halvferdige produkter

Fortsetter under...

Dele inn i kategorier etter hva slags type matvare det er? Er kanskje det du er igang med allerede :)

F.eks:

• Sukrin (Sukrin+)
  • Sukrinmelis
  • Stevia(dråper) (mange varianter her)
  • Kokosmel
  • Fiberhusk/Fiberfin
  • Sukkerfri Nesquick-pulver

Annonse

Egen kategori for metallergi??:) feks glutenfritt elr laktosefri

Kan evt ha en tag bak varene :) Jeg kan begynne å legge dette ved, hvor jeg er sikker.

Redigert: Ler litt nå da mesteparten av det jeg poster er glutenfritt hittil ... spammer meg selv med tags..

Kjempe bra! Skal definitivt følge tråden. Du har fått med stort sett det jeg bestiller, bortsett fra mirakelnudler:)

Fikser det inn :)

Cocosa og proteinpannekakene fra PF

Cocosa, da har du vel kokosoljene fra iherb vel?

• 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...