Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei ! Jeg arbeider en vanlig arbeidsdag fra 09:45 til 22:00, noen ganger fra 08:45 til 00:00, jeg bor midt ute på landet og har sann sett bare morningen til å trene.

Jeg har i det siste løpt intervaller om morningen 3 ganger i uken, samt ulike styrkeøvelser etterpå. Jeg har en matte, et par manualer på 5 og 8kg.

Jeg er jente, 22år, 180cm, 68kg og normal bygd. Jeg vil gjerne øke muskelmasse, samt få en mer proposjonert kropp i forhold til mine ben, som jeg er fornøyd med, de er lange og slanke. Mens, jeg har mer fett på overkroppen "lovehandles".

Er her noen som har gode effektive treningstips, eller et fungerende treningsprogram i dette tilfellet?

Camilla.

Fortsetter under...

Intervalltrening er veldig bra, og det bør du fortsette med! I tillegg så predikerer jeg de øvelsene nevnt her som fantastisk gode for styrke og en gjennomgående trening av hele kroppen når du ha liten tid og begrenset med apparater. hjelp til kroppsvektprogram | Fitnessbloggen Forum

Har du dårlig tid er det innenfor styrketreningen veldig lurt å ta øvelser som tar flere store muskelgrupper. I tillegg kan man kjøre supersett på motstående musklatur (antagonistene). Hvis du for eksempel ønsker å kjøre bicespcurl kan du i pausen mellom disse kjøre tricepspress! Veldig tidseffektivt.

Annonse

Hva i allverden er det du driver med? For noen sinnsyke arbeidsdager.

Jeg hjelper mennesker av rus-problemer på dagtid, på et senter i Danmark. Fra 18:00 til kl.22:00 studerer jeg for å få mer kunnskap ang. arbeidet. I tillegg tar jeg noen aften-vakter på et rus-behandlingsenter. Jeg trivest veldig godt med det. Men, at det er så mye arbeid vil ikke være for alltid. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...