Christine:) Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Noen som har noen gode oppskrifter med bokhvete? Lagde proteinpannekaker med det engang og de smakte forferdelig, som å tygge på skosåler....sier kanskje noe om kokken..., uansett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg gjorde det enkelt og bestilte bokhvete-pannekakemix fra iherb. Kjempegodt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannveig Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg gjorde det enkelt og bestilte bokhvete-pannekakemix fra iherb. Kjempegodt Hvilket merke/produsent kjøpte du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg kjøpte den fra Hodgson Mill, som heter Buckwheat pancake mix, old fashioned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christine:) Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Jeg gjorde det enkelt og bestilte bokhvete-pannekakemix fra iherb. Kjempegodt Bra tips, tenkte jeg ikke på. Må jo ha gjort noe feil den gangen, men hva kan man gjøre feil i en pannekake røre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Bra tips, tenkte jeg ikke på. Må jo ha gjort noe feil den gangen, men hva kan man gjøre feil i en pannekake røre? Hehe, av og til kan en ferdigmix være bra greier Jeg lagde speltpannekaker fra scratch her om dagen, og jeg gidder aldri ta nøyaktige mål, så endte opp med altfor tykk og seig røre, men de ble absolutt spisende selv om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 50 g bokhvete 1-2 egg 20 g proteinpulver Stevia dråper Kanel Kardemomme Vann Smaker ikke skosåler når jeg lager FrkHoel 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christine:) Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 50 g bokhvete 1-2 egg 20 g proteinpulver Stevia dråper Kanel Kardemomme Vann Smaker ikke skosåler når jeg lager He, he, da var det vel kokken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marita Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hvordan brukes egentlig bokhvetemel? Som erstatning for hvetemel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christoffer L. Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 http://myrevolution.no/s/borges-sotpotet-kake/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 synes også smaken på bokhvete var litt turn off, så har en diger pose her jeg ikker er så keen på å lage pannekakerskosåler av.. det kan sikkert kamufleres i en sjokoladeaktigkake eller en søtpotetkake! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.