Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har meldt på kiddoen på dans også er det en sang de driver å øver til som går noe slikt som dette...

no one ...(dadada) is.. (dada) like us

eller noe slikt? Altså ... betyr at jeg mangler ordene som skal være der, fordi jeg ikke fikk de med meg. Tenkte å finne sangen så vi kan øve hjemme... vet det ikke er så mye til hjelp uten lyd osv... MEN har ett lite håp om at noen der ute kan tenke seg hvilken sang det er? Har prøvd å goodle ulike sammensetninger av hva det kan ha vært de har sagt, tror de synger noe med corner eller club..

Tenkte at dersom andre selv går på hip hop danseskole/kurs eller har unger som gjør det så er sjansen for at noen bruker samme sanger litt tilstede??

Krysser fingrene, og alt hjelper!

(Lameste tråden ever, i know.. men help a mother out- skal seff spørre neste gang, men er jo en hel uke til...)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12059-noen-som-vet-hvilken-sang-dette-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje bedre å endre tittel til "vet noen hvilken sang dette er?", og endre førsteposten litt? Kan godt hende andre som ikke har barn på hip-hop kurs har peiling :)

Godt forslag, er dau i hodet i dag- men hur endrer man overskriften etterpå, får ikke muligheten under flere valg? Kanskje slette og lage på nytt?

Godt forslag, er dau i hodet i dag- men hur endrer man overskriften etterpå, får ikke muligheten under flere valg? Kanskje slette og lage på nytt?

Jeg endrer tittel. Bare endre førsteposten du, så kan jeg slette meldingene her etterpå for at det skal bli litt mer ryddig ;)

Annonse

• 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...