Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 7 måneder senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg brukte tape-extensions kjøpt fra cutrin i ett år. Nå bruker jeg clip-on fra luxushair, men clipsene er fra rapunzelofsweden. Jeg synes hårkvaliteten til luxushair er mye bedre enn rapunzel, men klipsene sitter ikke. Klipsene fra rapunzel derimot.....! Jeg har glatt hår som ikke holder på tupering engang, men klipsene sitter uten at jeg tuperer først, og de sitter hele dagen! Ikke noe stress :)

• 3 måneder senere...

Har brukt tape i flere år (ikke atm). Det er helt klart det beste alternativet da det skader håret minst! Fikk de satt på salongen der jeg jobbet før, og brukte fra hairtalk. Har hatt samme extencions i 3 år, (av og på) hvor jeg først har satt de i, hatt de noen mnd, heiset de opp, hatt de i, tatt de ut og hatt pause, satt i de samme igjen og gjort alt om igjen. Har fortsatt håret, og det er ikke slitt i engang! Anbefaler virkelig hairtalk:) Eneste minuset er at det er latterlig dyrt, men jeg synes helt klart det er verdt det. Tape vises mindre enn punktfester, skader mindre, og ser bedre ut når håret vokser!

Annonse

Har brukt tape i flere år (ikke atm). Det er helt klart det beste alternativet da det skader håret minst! Fikk de satt på salongen der jeg jobbet før, og brukte fra hairtalk. Har hatt samme extencions i 3 år, (av og på) hvor jeg først har satt de i, hatt de noen mnd, heiset de opp, hatt de i, tatt de ut og hatt pause, satt i de samme igjen og gjort alt om igjen. Har fortsatt håret, og det er ikke slitt i engang! Anbefaler virkelig hairtalk:) Eneste minuset er at det er latterlig dyrt, men jeg synes helt klart det er verdt det. Tape vises mindre enn punktfester, skader mindre, og ser bedre ut når håret vokser!

blir vel og prøve det meste, er usikker på micro .. hørt mye stykt om det, men tape er sikkert bra ! men blir vel og starte med keratin :p

er ekstremt glad i alt som har med hår og holder på å skal utdanne meg til parykk og maskør skal gå frisør nå snart etter mitt andre å gjentatt med vgs..

å vil bli kjent med alle produktene som har mest positive tinger!

takk for at du svarte

blir vel og prøve det meste, er usikker på micro .. hørt mye stykt om det, men tape er sikkert bra ! men blir vel og starte med keratin :p

er ekstremt glad i alt som har med hår og holder på å skal utdanne meg til parykk og maskør skal gå frisør nå snart etter mitt andre å gjentatt med vgs..

å vil bli kjent med alle produktene som har mest positive tinger!

takk for at du svarte

Keratin tar desverre myeee på håret, og du kommer til å miste mye når du tar de ut.. Også må du sette i igjen fordi håret er blitt så tynt, så går det i en sirkel og du blir avhengig av de:(

Høres ut som et morsomt yrke da, å jobbe med hår er kjempemorsomt (selv om det ikke var noe for meg i lengden)

Lykke til uansett:D

Keratin tar desverre myeee på håret, og du kommer til å miste mye når du tar de ut.. Også må du sette i igjen fordi håret er blitt så tynt, så går det i en sirkel og du blir avhengig av de:(

Høres ut som et morsomt yrke da, å jobbe med hår er kjempemorsomt (selv om det ikke var noe for meg i lengden)

Lykke til uansett:D

Blir nok ikke tynnere enn ungdom skole åra da jeg tynner alt ut så jeg nesten så skallet ut, + med skole og grunn stipend og ingen jobb har man ikke rå til en ond sirkel, er et engangsavgift tilfelle denne gangen + en av grunnene til masse hår avfall er døde hår som er fanget og det vil se og føles tynnere ut pga uvant, og at de tar litt hår på vei av. Men har hørt mange søm ikke får tynt slitt hår av det.. Håre mitt fks er mirakel hår, 3 år med bleiking, faring, sort, bleiking osv og overlevde, ingen synlig slitasje, ikke tørt eller tamt..

• 2 uker senere...
Er det noen som har prøvd weavin extension?(påsydd ).

Jeg har ikke prøvd det selv, men en venninne hadde det i ett år og hun var kjempefornøyd! Men gå til noen som er anbefalt av andre, det er ikke alle som er like flinke i den teknikken.

Annonse

5000 betaler jeg for å sette på ekte hår, inkludert håret. var ganske billig tror jeg, har sett andre som tar nesten dobbelte.. Spørs hvor mye hår man trenger men... dyrt ja.. så tar dem 890 kr for å ta det av og sette det på igjen, siden det vokser jo ut og man må heise det opp igjen.. mistet mye hår da jeg gikk fort ned i vekt så er blitt tynt .. prøver derfor med tape, siden de sier det er skånsommere enn kreatin... vi får se, spent åssen det blir å vaske det, og sette det opp :)

5000 betaler jeg for å sette på ekte hår, inkludert håret. var ganske billig tror jeg, har sett andre som tar nesten dobbelte.. Spørs hvor mye hår man trenger men... dyrt ja.. så tar dem 890 kr for å ta det av og sette det på igjen, siden det vokser jo ut og man må heise det opp igjen.. mistet mye hår da jeg gikk fort ned i vekt så er blitt tynt .. prøver derfor med tape, siden de sier det er skånsommere enn kreatin... vi får se, spent åssen det blir å vaske det, og sette det opp :)

Okei, men det er ikke noe variant av det her som vokser med håret så man slipper å heise det opp igjen?

Okei, men det er ikke noe variant av det her som vokser med håret så man slipper å heise det opp igjen?

Jeg kjøpte tapeon håret mitt på nettet for ca 1200 kr på http://locksandbonds.com/ Håret er ekte og har god kvalitet.

Fikk en vennine til å sette det på..Eller man kan få en frisør til å gjøre det.De tar 500 kr i timen og bruker 1-2 timer på å sette det på

jo det vokser jo i håret, men tapefestet blir jo lenger og lenger nede, så det vil jo synes om du har det i for lenge sikkert.. og så spørs det om kanskje tapen ikke sitter så godt etter noen mnd med vask? usikker,... :)

Nei jeg aner ikke.. Syns det høre slitsomt ut å måtte gå å fikse det fra tid til annen :p og dyrt :p

Jeg kjøpte tapeon håret mitt på nettet for ca 1200 kr på http://locksandbonds.com/ Håret er ekte og har god kvalitet.

Fikk en vennine til å sette det på..Eller man kan få en frisør til å gjøre det.De tar 500 kr i timen og bruker 1-2 timer på å sette det på

Og de bare vokser med håret og du slipper å gjøre noe mer krims krams?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...