Espen-h Skrevet 8. september 2012 Skrevet 8. september 2012 Har ikke maskin/utstyr til å utføre glute-hams raise der jeg trener, hva kan jeg bytte ut det med? ingridhelene 1 Siter
Lame Nordstrom Skrevet 8. september 2012 Skrevet 8. september 2012 Strake markløft, leg curl. Thigh Exercise Menu Siter
Espen-h Skrevet 8. september 2012 Forfatter Skrevet 8. september 2012 har lagt til legcurl, men lurer på om det er en fullgod erstatter? ingridhelene 1 Siter
matre Skrevet 8. september 2012 Skrevet 8. september 2012 Nordic hamstring er en fin øvelse til hamstring. Det er uansett en assistanse-øvelse så dont sweat it. Om det er legcurl/nordic hamstring/ghr så vil du nok nå målene dine uansett. Espen-h 1 Siter
Oddis Skrevet 8. september 2012 Skrevet 8. september 2012 Nordic hamstring stemmer jeg også for. Du kan ha knærne på en bosuball om det blir for tungt å gjøre de på flatt underlag. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.