martemor Skrevet 20. september 2012 Skrevet 20. september 2012 Vet dere om man kan få reaksjoner i form prikker i ansiktet av melprodukter? Altså små dumper med smuss inni. De ser ikke ut som normale kviser. 2 dager nå med litt mer brød enn vanlig og huden popper fram med disse, samtidig at det klør litt. Noen har vært borte i noe lignende tidligere? Siter
Forsvarsdama5.0 Skrevet 20. september 2012 Skrevet 20. september 2012 Vet dere om man kan få reaksjoner i form prikker i ansiktet av melprodukter? Altså små dumper med smuss inni. De ser ikke ut som normale kviser. 2 dager nå med litt mer brød enn vanlig og huden popper fram med disse, samtidig at det klør litt. Noen har vært borte i noe lignende tidligere? joda, men tenker ikke på hvor det kommer fra.. kan like gjerne være stress.. Siter
Maraud Skrevet 12. november 2012 Skrevet 12. november 2012 Vet dere om man kan få reaksjoner i form prikker i ansiktet av melprodukter? Altså små dumper med smuss inni. De ser ikke ut som normale kviser. 2 dager nå med litt mer brød enn vanlig og huden popper fram med disse, samtidig at det klør litt. Noen har vært borte i noe lignende tidligere? For meg hoeres det ut som om det kunne vaert talg? Hvis det inni er hvitt og det ikke er betent? Jeg har vaert plaget av liknende i form av mye meieriprodukter, endring i kremer, mye bading i saltvann, eller rett og slett at jeg har vaert for daarlig til aa smoere meg/ smoert med feil krem. Hudlegen mente jeg hadde "hard hud" og/ eller hoey talgproduksjon. martemor 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.