Gå til innhold

Atletic Fitness, Hvordan?


Steinknusern

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst til å prøve å komme meg i AF form til neste år. er det noen her som har tips, bilder osvosv til å hjelpe meg å nå målet? Har alt begynt bygging for fullt og har hatt gode resultater.hele 2kg opp på en mnd nå med nytt program og bra mat! og ser at ting tar bedre form.

Skal legge frem dette for gymmen for å få støtte der også. Men hadde vært spennede å høre hva andre har gjort, historier, hva man bør forvente av seg selv, og hvor strikt ting skal være (mat og sånn) når man ikke er under diet osv!

Jeg er virkelig klar for å gi alt og dedikere MYE tid til å nå målet. men tror jeg trenger all hjelp og tips jeg kan få fra alle kanter;)

veit ikke om dette er en tråd som allerede er lagd, menmen.

Joachim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bokmerka den allerede=D men ellers takk!

Tenker fra personlige perspektiver osv=)

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/sigg1-referat-fra-oslo-grand-prix-s-20-referat-fra-%C3%A5ret-s-26.3098/

Ta deg en titt innom loggen hans :)Sigg1FastForm, også får du kanskje litt inspirasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...