Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Har opplevd dette 2 ganger på rad nå, hadde dette kostholdet og program igår :

Frokost 0900:

50g havregryn

40g protein

Omega 3

Multivitamin

Lunsj1200:

Salat og brokkoli

1 boks mager kesam

Før trening1500

6g med DS CRAZE

Under trening :

50g Nitrofuel

Etter trening:

40g protein, shake

Middag 1700:

280g laksfilet

60g tørrvekt ris

Kvelds 2000:

Pastasalat med kvitløksbaguetter.......

Mandag og dag 3 i X size

Benk toppsett:

12x40kg

12x45kg

9x50kg

4x60kg

Skråbenk:

8x16kg

8x20kg tungt

4x24kg

Flies på benk

12x8kg

9x9kg

10x10kg Utførelse teknikk??

Sidehev:

10x7kg

10x8kg

8x9kg

8x10kg

Triceps på benk

10x20kg

10x24kg

8x26kg tungt!

Pushdown droppsett:

12x25kg

10x22,5

10x17,5

12x17,5

Etter trening så fikk jeg i meg middag og alt bare bra. Så drar jeg på møte og sitter bare å ynker meg egentlig og er jo heeelt utmattet, hendene småskjelver og å stå er ikke et alternativ.

Så fikk vi servert pastasalat og baguetter, spiste det (masse karb) så ble jeg igrunn helt fin.

Så noen flinkiser som ser problemet mitt med en gang?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11564-utmattet-etter-styrketrening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva spiste du dagen før? Hva du spiste samme dag blir jo tilnærmet helt urelevant hvis ikke du fikk i deg skikkelig næring dagen før.

Har du prøvd å droppe craze? Mange opplever å krasje totalt etter å ha tatt pwo's med kraftige stimulanter.

Nå aner jeg forsåvidt ikke hva som er i den, og siden de er så klovner å bruker "Proprietary Blend" / Hemmelig oppskrift i tillegg, så trenger det jo i praksis egentlig ikke være noe som helst i den av noe som helst, mer eller mindre.

Hva spiste du dagen før? Hva du spiste samme dag blir jo tilnærmet helt urelevant hvis ikke du fikk i deg skikkelig næring dagen før.

Har du prøvd å droppe craze? Mange opplever å krasje totalt etter å ha tatt pwo's med kraftige stimulanter.

Søndagsfrokost: 0900

50g havregryn i melk

250g kyllingfilet

Multivitaminer

Omega 3

Mellommåltid 12:00

Cottage cheese 1 boks

Middag 16:00:

Mammas biffgryte av hjort med poteter (ukjent mengde gryte, men 1 stor potet)

Kvelds:

!!!!!!!!!!!!!

Litt potetgull

1l sjokomelk

3 håndfull med smågodt :S

Ble ingen lørdagskos, så ble denne dagen isteden...

Er stiv å støl enda, skal i litt fysisk arbeid idag, så blir ikke trening. Trenger hviledag sann sett

Det over fikk jeg i meg dagen før

Gjest noen123

slenger meg på trenden og skylder PWO'en din. pwo kan gjøre at man trener over evne og derfor opplever dette.

vet ikke om så mange har tenkt over dette, men om man bruker en pwo som funker godt burde man kanskje øke matinntaket litt, ettersom man trener mye hardere og bryter ned kroppen mye mer.. bare en tanke fra min side :)

Hei,

Så fikk vi servert pastasalat og baguetter, spiste det (masse karb) så ble jeg igrunn helt fin.

Så noen flinkiser som ser problemet mitt med en gang?

Er usikker på hva kjernen til problemet ditt er, men løsningen synes å være inntak av mer karbohydrat, eller innta det mer jevnlig. Dersom du anskaffer blodsukkermåleapparat eller kjenner en kompis som har det bør du få målt blodsukkeret ditt mens du er i den tilstanden.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...